یادگرفتن تعمیر کویل کولرگازی

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

یادگرفتن تعمیر کویل کولرگازی

یادگرفتن تعمیر کویل کولرگازی
اگر توان خنک کنندگی کولرگازی شما کم شده , شاید این خلل مرتبط با کولرگازی یا این که بسته شدن کویل های کولرگازی باشد . از سایر علل کاهش توان خنک کنندگی , جریان هوای محدود و خنک کننده ( مبرد کرولرگازی ) کم است . چه بسا در صورتی‌که شما در خدمت کولرگازی ( AC ) صاحب‌تجربه نباشید , میتوانید کلیه این سه مورد احتمالی را در چندین سطح معمولی آزمایش نمائید .

عوارض خدمت کولر گازی پنجره ای گذشته از استفاده آن :

معمولا کولرهای گازی پنجره ای در زمان سرد سال توده میشوند و در انبار و یا این که کناره دیگری محافظت میگردند تا سال آن گاه مجددا برای نصب و راه‌اندازی مجدد از بسته بندی خویش بیرون شوند . در‌این نقل وانتقال و انتقال قابلیت ضربه تناول کردن , لق شدن قطعات و یا این که کم آب شدن بعضا از اجزا مکانیکی کولر فراوان خیس است .

از سمت دیگر خدمت عصر ای کولر گازی پنجره ای و یا این که هر کولر گازی دیگری به خواسته ارتقاء فایده وری و نهایتا کاهش مخارج تعمیر و محافظت کولر گازی پنجره ای و متعاقبا کاهش هزینه برق است و بعداز این عصر در واقع نظیر رخت پس از عید می‌ماند .

چنانچه نیاز به تعمیر اسپلیت و یا این که بررسی کردن موضوعاتی باشد و تا قبلی از این که به یک نقص‌ کلیدی این موضوعات مبدل شود بتوانیم آنان را شناسایی و مرتفع نموده و اصلی خیس از تمامی کولر را برای کار مهیا کنیم .


توان خنک کنندگی کولرگازی را تست نمائید

بعداز اتمام این پروسه , بضاعت و توان خنک کنندگی کولرگازی خویش را آزمایش نمائید . ترموستات را در وضعیت خنک کننده تهیه کرده , یک‌سری دقیقه حوصله فرمائید .

آن‌گاه هوا خارج‌شده از دریچه‌های کولرگازی را تست فرمائید . در شرایطی که هوای در حالا خروج از روش روزنه , خنک باشد شما می توانید مطمئن باشید که تعمیرات کولرگازی شما موفقیت‌آمیز بوده است .


کولر پنجره ای
کولر گازی پنجره ای به راحتی در پنجره و شبکه متبوع قرار میگیرد , لذا در هنگام خرید فقط بایستی به بعدها پنجره ای که قرار است کولر در آن قرار گیرد دقت نمود . قرار گیری این امکانات در پشت پنجره هم منجر میشود صدای کمپرسور در باطن شنیده شود که سرمایش اندکی با صدا همراه خواهد بود .

بایستی اعتنا داشت که کولر های پنجره ای به نسبت بقیه امکانات سرمایشی مصرف بالاتری دارا‌هستند . عموما این مدل کولرها کنترول از روش به دور ندارند که بایستی در هنگام خرید به داشتن این قابلیت دقت نمود .


در پشت غربال , حاشیه هایی تیز وجود دارا هستند و احتمالا به شما زخم بزنند . لطفا با احتیاط به آن دست بزنید . کولرگازی اسپلیت در بخش روزنه ی قبل دارنده قفل است . از هر دو دستانتان برای حفظ بخش راست و چپ روزنه ی جلویی کولرگازی به کار گیری نمایید . کولرگازیتان را به‌این شرایط برده و در آن شرایط نگهدارید .

اکنون روزنه ی جلویی گشوده شده را با یک پارچه نگهدارید و غربال کولرگازی را بررسی نمایید . کولرگازی را از حیث میزان گرد و غبار محاسبه نمائید . غربال آلوده و کثیف را از محیط ی آن درآورده و آن‌گاه آن را بشویيد . غربال هوای آلوده و کثیف را با یک خودکار مو قابل انعطاف تمیز کرده و آب را بر روی قسمت های آلوده بریزید .


خدمت کولر گازی پنجره ای را با چه خدماتی ارائه می دهد؟
  • حتی‌در روزهای تعطیل در کنار شما هستیم .
  • به با کیفیت و تخصص نیروهای خویش اطمینان داریم .
  • زبده ترین نیروها را بلافاصله به نشانی شما می فرستیم .
  • هزینه قرنها به صرفه و مطابق تعرفه قانونی را اخذ میکنیم .
  • بعد از اتمام کار جهت سنجش میزان رضایت شما دوستان خوب , با شما تماس می‌گیریم .
  • عیب یابی کولر گازی پنجره ای شمارا با بالاترین اعتنا ممکن انجام داده و تعمیر میکنیم .


فیلترهای هوا را تحلیل نمائید
فیلترهای کولرگازی , هنگامی‌که با خاک و گردوغبار مسدود شوند , به‌احتمال‌زیاد جریان هوا و بضاعت کولرگازی برای خنک کردن منزل شما‌را کاهش می دهند . برای به حداکثر رساندن بهره‌وری کولرگازی , شما بایستی فیلترهای خروجی خویش را باز نگری نمایید . در صورتیکه آن ها آلوده یا این که مسدود شده باشند , آن‌ها‌را با موردها نو جایگزین فرمایید . در شرایطی که شما فیلترهای مازاد را در دسترس ندارید , آنها را بیشتر در فروشگاه‌های سخت‌افزار یا این که ابزار و آلات فروش‌ها پیدا خواهید کرد .

کولر گازی پنجره ای
کولر گازی پنجره ای همانند کولر های گازی دیواری نمی‌باشد که دارنده دو پنل منقطع باشد و با یک سیستم لوله کشی فلزی یا این که مسی به نیز متصل شده باشد و در هنگام خدمت سالیانه کولر گازی پنجره ای نیاز باشد تا هریک از این نصیب ها و یا این که پنل ها را بصورت منقطع تماشا و شست و رفت کرد .

درین جور از کولر ها رشته دستگاه و کمپرسور در یک محیط قرار دارا‌هستند و برهان این‌که بدین کولر ها کولر گازی یک تکه نیز گفته می شود همین است .

کولرهای گازی پنجره ای به آسانی در پنجره و یا این که شبکه ساخت شده متناسب برای آن نصب میشوند . در حیث به چنگ آوردن بعد ها و میزان متبوع برای خرید دستگاه زیاد واجب است .


خدمت کولر گازی پنجره ای
خدمت و محافظت درست کولر گازی در آستانه فصلول گرم اندازه متعددی در کاهش مصرف برق اثرگذار است . فیلترها , کویلها و پره های کولر گازی پنجره ای به صورت آراسته نیاز به تعمیر و مراقبت دارا هستند .

عدم پاک کردن و شستشوی به موقع کویل های کولر گازی پنجره ای باعث به کاهش بازده دستگاه می شود . این کثیفی ها باعث نقص‌ در انتقال حرارت در کویل ها هم میباشند .

غربال را با یک منزه کننده ی معمولی بشویيد تا غربال به خیر و خوبی پاک شود . بعداز شستشو مطمئن گردید که غربال را به نیکی کم آب نموده اید . غربال را به مکان اساسی خودش برگردانید و روزنه ی جلویی را ببندید . روزنه ی جلویی را به سوی پایين هل داده و آن گاه هر دو طرف را به نیکی فشار دهید تا روزنه به نیکی در جای خویش قرار بگیرد .




به جز مسئله بده بستان غربال در حین خدمت عصر ای کولر گازی پنجره ای می بایست موردها دیگری هم آزمایش و سنجیده شود .

از آن پاراگراف می شود به :

  • تحلیل عدم نشتی گاز در کولر
  • شستشوی سیکل کولر
  • پرت کردن فشار در سیکل و یا این که ساخت فشار در سیکل کولر
  • شارژ مبرد کولر
  • شستشوی مدار مکانیکی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.