سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review

از هرکسی بخواهید چند تولید کننده برتر ساعتهای لوکس را نام ببرد ، و به احتمال زیاد Rolex آن را در لیست خود قرار می دهد - و دلیل خوبی هم دارد! تا سال 2005 - یعنی 100 سال پس از تأسیس آن - بیش از نیمی از ساعت های تأیید شده توسط Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres (COSC) توسط Rolex ساخته شده اند ، که همچنان رکورد داشتن بیشترین گواهی حرکات کرنومتر را در دسته ساعت های مچی حفظ می کند.
از هرکسی بخواهید چند تولید کننده برتر ساعتهای لوکس را نام ببرد ، و به احتمال زیاد Rolex آن را در لیست خود قرار می دهد - و دلیل خوبی هم دارد! تا سال 2005 - یعنی 100 سال پس از تأسیس آن - بیش از نیمی از ساعت های تأیید شده توسط Contrôle Officiel Suisse des Chronomètres (COSC) توسط Rolex ساخته شده اند ، که همچنان رکورد داشتن بیشترین گواهی حرکات کرنومتر را در دسته ساعت های مچی حفظ می کند.

Sky-Dweller از یکی از این حرکات استفاده می کند: کالیبر 9001 ، کالیبر دارای گواهینامه COSC که ترکیبی از کارهای پیچیده و عملکردهای استثنایی را ارائه می دهد. مانند بسیاری از ساعتهای تولید شده توسط رولکس ، Sky-Dweller عوارض خارق العاده ای را ارائه می دهد که مفید بودن آن را افزایش می دهد در حالی که به ظاهر آن علاقه مند است. بیایید نگاهی دقیق تر به این ساعت جالب توجه بیندازیم.


حتما بخوانید: 5 مارک گران قیمت ساعت



تاریخچه رولکس اسکای ساکن

Rolex Sky-Dweller که به عنوان "دیده بان برای مسافران کلمه" شناخته می شود ، با صاحبان خود از دو منطقه زمانی متفاوت برخورد می کند. اولین بار در لبه شماره گیری نمایش داده می شود. دومی در داخل یک دیسک فرورفتگی خارج از مرکز نمایش داده می شود که به ظاهر ساعت علاقه بیشتری می بخشد. یک مثلث کوچک با فریم قرمز که دقیقاً در زیر آرم تاج رولکس قرار دارد ، به زمان روی این دیسک چرخان ابتکاری اشاره دارد.

همه ساکنان رولکس اسکای مجهز به تقویم سالانه Saros هستند که دارای نشانگر قرمز "ماه" عمیق است که در یکی از دوازده پنجره واقع در اطراف صفحه شماره گیری می شود (به تصویر بالا نگاه کنید به نشانگر ساعت 8) ، به علاوه یک تاریخ که در یک پنجره کوچک واقع در موقعیت سه ساعت نمایش داده می شود. مانند سایر مدل های رولکس ، تاریخ حضور در Sky-Dweller با یک لنز با کیفیت بالا برای خوانایی بیشتر افزایش می یابد.

مانند بسیاری از محبوب ترین ساعت های رولکس ، Sky-Dweller نیز بخشی از خانواده رولکس صدف است. نام کامل آن Oyster Perpetual Sky-Dweller است ، و حرکت آن توسط چهارده حق ثبت اختراع محافظت می شود. خط Sky-Dweller که در سال 2012 معرفی شد ، در اصل با طلای سفید 18k ، طلای زرد 18k و Everose در دسترس بود. نسخه های طلای سفید و زرد همراه با دستبندهای Oyster. نسخه Everose روی بند تمساح قهوه ای ارائه شد. اولین مدل های Sky-Dweller دارای صفحاتی با همان رنگهای جعبه های آن ، همراه با اعداد عربی بودند.

در سال 2014 ، رولکس سه نسخه دیگر به Sky-Dweller خود اضافه کرد که شامل Sky-Dweller طلای صورتی روی دستبند Oyster و نسخه های طلای زرد و سفید روی نوارهای چرمی است. خریداران می توانند از بین رنگ های اضافی شماره گیری از جمله شماره گیری ساتن مشکی روی ساعت طلای سفید یا صفحه نقره ای ساعت طلای زرد ، یکی را انتخاب کنند.

در سال 2017 با معرفی طلای زرد و فولاد ضد زنگ دو رنگ و همچنین طلای سفید و فولاد ضد زنگ ، خط رولکس Sky-Dweller بیشتر توسعه یافت. این مدل ها با قیمت قابل ملاحظه ای پایین تر ارائه می شوند ، و بخشی از خط Sky-Dweller قابل دستیابی تر است. از خط طراحی 2017 ، تغییرات جزئی در تمام Sky-Dwellers ایجاد شده است. به عنوان مثال ، آنها دارای شاخص های باتوم هستند نه اعداد عربی در منطقه زمانی اصلی ، و عقربه های مرکزی برای افزایش دید طولانی تر هستند. رنگ های اضافی موجود است. به عنوان مثال ، خرید Sky-Dweller با صورت آبی امکان پذیر است.

یک مطلب دیگر: چگونه می توان برای یک سازمان تبلیغاتی تبلیغ نوشت


چگونه یک رولکس اسکای ساکن جعلی را ردیابی کنیم

فناوری باعث می شود "جادو" از بسیاری جهات اتفاق بیفتد. متأسفانه ، همان فناوری ستایش ما به معنای دسترسی جعل کنندگان به راه حلهایی است که امکان نوآوری بیشتر را فراهم می کند ، به این معنی که ساخت و سازهای رولکس آسمان ساکن بیشتر از آنچه در گذشته داشته اند به نظر می رسند. از آنجا که تعداد زیادی Sky-Dwellers مختلف در بازار وجود دارد و فروشگاه های مختلف جعل و تقلب به تکنیک های مختلف اعتماد می کنند ، هیچ راهی وجود ندارد که تمام علائم گویا را که نشان می دهید Rolex Sky-Dweller جعلی را لیست کنید ، لیست کنید. در اینجا چند مسئله مشترک وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

قیمت بسیار پایین است - اغلب برای درست بودن خیلی خوب به نظر می رسد
بدون جعبه یا هیچ گونه کاغذ بازی فروشنده داستانی در مورد آنچه برای آن اتفاق افتاده را می سازد
خطاهای کوچک در صنعت مانند ترکیبات رنگی نادرست ، اتمام ، نوع / شاخص های عددی یا هر چیزی که به نظر می رسد خارج از تراز باشد
جزئیات ضعیف حک شده یا مهر شده
خیلی سنگین یا خیلی سبک احساس می شود
به نظر خیلی ضخیم یا خیلی نازک است
عوارض به درستی اجرا نمی شوند
ذره بین خرما ارزان به نظر می رسد

اگر وسوسه خرید خصوصی Rolex Sky-Dweller را دارید و نمی توانید آن را برای معاینه به یک فروشنده معتبر ساعت برسانید ، حتماً با مدل مورد نظر آشنا شوید و نحوه عملکرد آن را بیاموزید. رولکس یک راهنمای کامل برای عملکرد Sky-Dweller در وب سایت خود دارد ، بنابراین می توانید ساعت را به راحتی از نظر عملکرد مناسب آزمایش کرده و با عکس مقایسه کنید.

این روند همه تقلبی ها را از بین نخواهد برد زیرا برخی از آنها بسیار قانع کننده هستند. تنها روش امتحان شده و واقعی برای تأیید صحت Rolex Sky-Dweller ، بازرسی از داخل و خارج آن است. پرونده باید فقط توسط یک متخصص باز شود. این چیزی نیست که توصیه کنیم خودتان سعی کنید.

بهترین راه برای جلوگیری از کلاهبرداری توسط جعل کننده ، خرید مستقیم ساعت خود از رولکس ، نمایندگی مجاز رولکس یا منبع معتبری برای ساعت های لوکس از قبل مانند Worthy است. طالع شناسان ما از مهارت لازم برای شناسایی جعلی برخوردار هستند و روند احراز هویت ما شامل یک معاینه داخلی است که وجود صحیح را تأیید می کند.

ارزش تخمینی ساعتهای رولکس اسکای ساکن

قیمت خرده فروشی (MSRP) فعلی ساعت رولکس Sky-Dweller از 14400 دلار تا 48،850 دلار است.

ساعتهای پیش فروش Rolex Sky-Dweller بسیار مورد تقاضا هستند و ارزش خود را بسیار خوب حفظ می کنند ، به طور معمول هزاران مورد را به شرط ارائه در بکر ارائه می دهند. عواملی از جمله مواد ، نادر بودن ، سن و تقاضای بازار در زمان واقعی نیز به قیمت فروش یک رولکس اسکای ساکن پیش از مالکیت کمک می کند. وقتی مدارک اصلی و جعبه ارائه ساعت در آن گنجانده می شود ، ارزش معمولاً کمی بهتر است.

اگر شما یک ساعت Rolex Sky-Dweller دارید و می خواهید آن را بفروشید ، می توانیم با حذف حدس هایی که اغلب با فروش یک ساعت مچی لوکس پیش فروش همراه است ، به شما کمک کنیم. روند ما با هدف قرار دادن خریداران علاقه مند و دارای شرایط واجد شرایط که به طور فعال ساعت های Rolex Sky-Dweller مانند شما را جستجو می کنند ، به شما کمک می کند تا بهترین قیمت ممکن را بدست آورید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.