5 مارک گران قیمت ساعت

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

5 مارک گران قیمت ساعت

در دنیای ساعتهای لوکس ، در مورد عوارض زیاد و حتی ساعتهای نگین دار مرتباً نامهای بزرگی به عنوان رهبر برجسته می شوند.
در دنیای ساعتهای لوکس ، در مورد عوارض زیاد و حتی ساعتهای نگین دار مرتباً نامهای بزرگی به عنوان رهبر برجسته می شوند.

مارک هایی مانند Patek Philippe ، Vacheron Constantin و Audemars Piguet در درجه اول فالشناسی قرار دارند و به طور منظم ساعت هایی را ایجاد می کنند که استاندارد معیار هستند - ساعت هایی که بسیاری از مارک های دیگر با آنها اندازه گیری می شوند.

مارک های خاص به لطف قدرت فنی و توانایی های باورنکردنی ساخت ساعت در خانه ، به طور طبیعی قیمت های قابل توجهی را برای ساعت های خود سفارش می دهند. در اینجا ، نگاهی می اندازیم به پنج مارک گران قیمت ساعت در بازار.

اگر فکر میکنید که نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد ساعت دارید سایتهای زیادی هستند که در مورد ساعت اطلاعات خوبی می دهند. سایت کوک باش یک سایت خوب در این مورد هست که می توانید از آن کمک بگیرید تا با انتخاب صحیح یک سایت خوب بتوانید بهترین خرید را دشاته باشید. البته اگر بدنبال یک ساعت خوب هستید پیشنهاد می کنیم که لیست گرانترین ساعت سیکو در سایت کوک باش کمک بگیرید.


پاتک فیلیپ

پاتک فیلیپ که مدتها به عنوان یک ساعت ملاک واقعی شناخته می شد و معمولاً به عنوان "بهترین مارک" موجود در بازار نامیده می شود ، ریشه آن از سال 1839 و توسط آنتوان نوربرت دو پاتک تاسیس شد.

شش سال بعد ، وی با استاد ساعت ساز ژان آدرین فیلیپ پیوست و آنها با هم ساعتهای جیبی و ساعتهایی ساختند که به دلیل اختراعات و نوآوریهای خود در صنعت ، مدال بین المللی را بدست آوردند.

این تعهد به کمالات مکانیکی پیشرفته از آن زمان مرام عقاید این برند بود. در واقع ، پاتک فیلیپ در کارگاه های خود در ژنو به طور منظم عوارض و حتی عوارض بزرگی ایجاد می کند که به عنوان پیچیده ترین ساعتهای جهان برای مکان های برتر رقابت می کنند.

واچرون کنستانتین

Vacheron Constantin قدیمی ترین مارک ساعت سوئیسی جهان که به طور مداوم فعالیت می کند ، یکی از معتبرترین مارک های موجود در بازار است. از زمان تاسیس در سال 1755 ، این مارک به دلیل ساخت پیچیده ترین ساعتهای جهان شناخته شده است.

در واقع ، فقط چهار سال پیش ، مارک تجاری از پیچیده ترین ساعت جهان (در آن زمان) ، Ref (Ref) رونمایی کرد. ساعت جیبی 57260 که قیمت خرده فروشی 8 میلیون دلار داشت. به دلیل 57 عارضه و 260 امین سالگرد واچرون کنستانتین نامگذاری شد.

درون این شگفتی یک حرکت مکانیکی نهفته است که با بیش از 2800 جز components جداگانه ساخته شده است. با 33 عارضه ، هشت سال طول کشید تا توسعه ، دو سال برای جمع آوری و 10 اختراع ثبت شده.

Audemars Piguet

Audemars Piguet در سال 1875 در Le Brassus در Vallee de Joux تاسیس شد و یک مارک تجاری مستقل است که به دلیل نوآوری های خود در فناوری و زیبایی شناخته می شود.

Audemars Piguet که شاید به دلیل مجموعه Royal Oak و خطوط بعدی سلطنتی بلوط شناخته شده باشد ، به طور منظم در تمام مجموعه های خود از جمله در خط Jules Audemars ، Millenary و حتی جدیدترین کد رونمایی شده 11:59 عوارض و عوارض بزرگی ایجاد می کند. سلسله. همچنین برخی از منحصر به فردترین ساعتهای Haute Joaillerie را ایجاد کرده است که از کارهای هنری سه بعدی روی مچ دست هستند.

ریچارد میل

مارک ساعت مستقل Richard Mille در دنیای ساعت نسبتاً جوان است. ریچارد میل در 20 سال پیش در سال 1999 برند مشهور خود را ایجاد کرد و دو سال بعد از اولین ساعت خود به جهان رونمایی کرد.

وی به دلیل ساخت ساعتهای سه بعدی و مجسمه سازی ساخته شده از پیشرفته ترین مواد موجود در بازار مشهور است. در حقیقت ، ریچارد میل به طور مرتب به دنبال مواد و کامپوزیت های جدید برای ارائه برترین قفسه های ساعت است.

علاوه بر این ، مارک های پیشرفته ترین و دقیق ترین حرکات ساعت را ایجاد می کند - اغلب دارای ویژگی ها و عملکردهای اضافی در آنها.

A. Lange & Sohne

مارک ساعت آلمانی A. Lange & Sohne به طور مداوم با توجه به همه جزئیات ، ساعت هایی با کیفیت بالا ایجاد می کند. فردیناند آدولف لانژ در اصل این برند را در سال 1845 در گلشوته آلمان تاسیس کرد. با این حال ، در طول جنگ جهانی دوم این مصادره صورت گرفت و تقریباً ناپدید شد. پس از اتحاد مجدد زبان آلمانی ، اف.

والتر لانگ ، نوه بزرگ A. Lange ، این شرکت را دوباره تأسیس کرد. امروزه این برند با سیستم انرژی زمین گرمایی از جدیدترین و پیشرفته ترین ساخته شده است و همه چیز را در خانه ایجاد می کند ، از جمله موهای مخصوص خود را.

از زمان اولین حق ثبت اختراع در سال 1992 ، A. Lange & Sohne بیش از 60 کالیبر تولید کرده و ده ها حق اختراع را تأمین کرده است. این برند نه تنها از لحاظ فنی پیچیدگی ها و نوآوری های پیشرفته ای را در ساعت سازی ایجاد می کند ، بلکه این کار را با طراحی ها و زیبایی های مداوم الهام گرفته از آلمان انجام می دهد.

امسال بیست و پنجمین سالگرد تولد دوباره این برند است و به مناسبت بزرگداشت A. Lange & Sohne تعداد زیادی از ساعتهای سالگرد به تعداد محدود عرضه می شود.

این موتور با حرکت خود پیچ ​​در پیچ L082.1 624 قسمته همراه با عارضه دائمی تقویم با فرار توربیلون که خطاهای مربوط به زمان سنجی را به دلیل اثرات جاذبه بر ساعت هنگام مچ دست در موقعیت های مختلف جبران می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.