کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند

وقتی Google به روزرسانی عمده Wear OS 3.0 خود را اعلام کرد ، بسیار خوشحال شدیم. سیستم عامل Wear مدتهاست که مورد بازبینی قابل توجهی قرار گرفته است و اتحاد با Tizen یکی از مهمترین پیشرفتهای ساعتهای هوشمند در سالهای گذشته است.
وقتی Google به روزرسانی عمده Wear OS 3.0 خود را اعلام کرد ، بسیار خوشحال شدیم. سیستم عامل Wear مدتهاست که مورد بازبینی قابل توجهی قرار گرفته است و اتحاد با Tizen یکی از مهمترین پیشرفتهای ساعتهای هوشمند در سالهای گذشته است.

با این حال ، گوگل در مورد جزئیات صحبت کوتاهی داشته است - و این به سرعت مشکل ساز شده است. هیچ وعده رسمی درباره زمان دریافت جزئیات کامل داده نشده است ، اما ارائه MWC برای 28 ژوئن توسط سامسونگ اشاره می کند که می توانیم در مورد سیستم عامل و Galaxy Watch 4 وضوح بیشتری کسب کنیم.

3.0 بپوشید - همه چیزهایی که باید بدانید

اکنون کوالکام برای رفع برخی از سردرگمی ها اقدام کرده است. به توسعه دهندگان XDA گفته شده است كه ، از نظر فني ، پردازنده هاي Snapdragon Wear 3100 و 4100 آن مي توانند Wear OS 3.0 را اجرا كنند - و براي ارائه اين تجربه به 4100 دستگاه فعالانه تلاش مي كند.

"ما با Google در حال کار روی آوردن Wear OS 3.0 به سیستم عامل های Snapdragon Wear 4100+ و 4100 هستیم. Snapdragon Wear 3100 ، 4100+ و 4100 قادر به پشتیبانی از Wear OS 3.0 هستند ، اما ما در حال حاضر در مورد جزئیات بحث نمی کنیم. "

در حال حاضر فقط دو دستگاه 4100 کار می کنند: Ticwatch Pro 3 و Ticwatch E3 که اخیراً اعلام شده است. به نظر می رسد این یک اعتراف است که آن دستگاه ها به روزرسانی می شوند.

به روزرسانی 17 ژوئن 1100 PT / 1400 ET: سخنگوی Google این جمله را به ما پیشنهاد کرده است:

"تجربه کاربر برای ما اولویت اصلی است. ما صلاحیت یا جدول زمانی را در مورد اینکه ساعت هوشمند Wear OS به پلت فرم جدید جدید به روز می شود تأیید نکرده ایم. برای اجرای پلت فرم یکپارچه که تمام اجزای کاربر را تضمین می کند ، شرایط فنی زیادی وجود دارد تجربه بهینه شده است. "

به نظر می رسد که این بدان معناست که اگرچه پردازنده های مربوطه ممکن است توانایی اجرای Wear OS جدید را داشته باشند ، اما در این داستان موارد دیگری وجود دارد. و این می تواند حتی 4100 دستگاه فعلی را برای به روزرسانی مشکل ساز کند - بنابراین اساساً ، وضوح ما حتی کمتر از گذشته است.

خلا Information اطلاعاتی

Ticwatch E3 4100 اجرا می شود - اما ما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا Wear 3.0 اجرا می شود ، نداریم

کمبود اطلاعات باعث ایجاد سردرگمی در مورد آنچه که برای دستگاه های Wear OS موجود اتفاق می افتد ، اما بدتر از آن ، مارک ها ساعت های هوشمند جدیدی را در خلا راه اندازی می کنند.

Ticwatch E3 را راه اندازی کنید. به نظر می رسد یک ساعت هوشمند پر از وعده است - اما Mobvoi این مسئله را تغییر داد که آیا Wear 3.0 را اجرا می کند یا خیر. به نظر می رسد این به روزرسانی از کوالکام نشان خواهد داد ، اما هنوز هیچ خبر رسمی وجود ندارد. ما با موبوی تماس گرفتیم و جوابی دریافت نکردیم.

به نظر می رسید Mobvoi تأیید کرده است که Ticwatches قدیمی تر Wear OS جدید را اجرا می کنند ، اما از آن زمان به طور رسمی برگشت. به نظر می رسد که حتی خود مارک ها نیز از نیازهای سیستم عامل کاملاً مطمئن نیستند. یا آنها یا آنها موظف به سکوت هستند. در هر صورت ، راه اندازی دستگاه های جدیدی که ممکن است طی چند هفته منسوخ شوند ، کاملاً مسخره به نظر می رسد.

وقتی دستگاه های جدید Wear OS قدیمی هستند ، چگونه می توانیم دستگاه های جدید Wear OS را مرور یا درباره آنها صحبت کنیم؟

در صحنه در Google I / O ، این شرکت پیشرفت هایی را در Wear OS از جمله عمر باتری بهتر ، ردیابی سلامتی Fitbit و برنامه های بهتر ایجاد کرد.

این وعده های عالی است - و چیزی نیست که شما بخواهید با انداختن پول نقد به سختی در ساعت هوشمند فدا کنید ، تا بفهمید برای همیشه به نسخه قدیمی سیستم عامل ارسال می شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.