این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است

از آنجا که البته چنین شد ، Jacob & Co قبلاً یک ساعت با نام Twin Turbo Furious ساخته است که علیرغم خشم مشترک ، هیچ ارتباطی با فرنچایز نه قسمتی فیلم ندارد.
از آنجا که البته چنین شد ، Jacob & Co قبلاً یک ساعت با نام Twin Turbo Furious ساخته است که علیرغم خشم مشترک ، هیچ ارتباطی با فرنچایز نه قسمتی فیلم ندارد.

چیزی که آن ساعت زنده الهام گرفته از مسابقه دارد ، صفحه ای مانند سرعت سنج و عملکردی است که برای زمان بندی دور طراحی شده است ، و ذخیره انرژی-بیتی که میزان زمان تیک تاک ساعت را قبل از نیاز به پیچ خوردن اندازه می گیرد- که شبیه یک متر سوخت است.

به طور طبیعی ، برای شروع همکاری جدید و رسمی با یونیورسال پیکچرز و فرنچایز Fast & Furious ، Jacob & Co با چند لمس فیلم های محبوب ، Twin Turbo Furious خود را مجدداً بازسازی کرد.

در حالی که این حق امتیاز برای انتشار نهمین قسمت خود آماده می شود ، این ساعت به سال 2001 باز می گردد ، زمانی که اولین فیلم Fast & Furious برای الهام گرفتن ظاهر شد.

در صفحه شماره یک زن پرچم های چهارخانه ای در جلوی دو اتومبیل در دست گرفته است که احتمالاً منتظرند سریع ، خشمگین یا هر دو را بچرخانند. این فقط اولین ساعت ملهم از Fast & Furious است که از Jacob & Co دریافت می کنیم.

بنیامین عربوف ، مدیرعامل Jacob & Co در بیانیه مطبوعاتی گفت: "آنچه ما برنامه ریزی کرده ایم فوق العاده هیجان انگیز است و به سرعت ، خشمگین و هیجان انگیز مانند حماسه فیلم خواهد بود."

در حالی که ساعت های زیبا از دیرباز به عنوان استان تماشاگران اپرا و قدردان سمفونی بوده اند ، تعداد انگشت شماری از ساعت های گران قیمت اخیر با پاپ کورن کره ای مناسب است.

Audemars Piguet یک ساعت ملهم از پلنگ سیاه را که دارای مجسمه ای خرد شده از ابرقهرمان بر روی صفحه خود است ، رها کرد. Jacob & Co. همچنین مسئول ساعت Scarface با جعبه موسیقی چشمک زن است که در صفحه قرار گرفته است.

قبل از این قطعات ، ساعت ها و فیلم های درجه یک وجه اشتراک چندانی نداشتند فراتر از این واقعیت که قهرمانان داستان گاهی قطعات زیبا یا سفارشی می پوشیدند.

در حال حاضر ، فیلم ها به یک منبع الهام واقعی تبدیل می شوند. مشتریان نمی خواهند ساعت Dom Toretto یا T'Challa بر سر داشته باشند - آنها قطعه ای می خواهند که از فیلم مورد علاقه آنها به طرز فجیعی قدردانی کند.

مدیریت خشم

احساس خشم نشان دهنده این است که فرد در شرایطی ناخوشایند و ناراحت‌کننده قرار گرفته است. اگر این احساس خشم را نتوانید مدیریت و کنترل کنید؛ امکان دارد به خود یا دیگران آسیب وارد کنید.

حقایقی پیرامون خشم:

خشونت باعث کسب احترام نمی‌شود. با اعمال خشونت شاید افراد از شما بترسند و از دستورات شما پیروی کنند؛ اما هیچوقت احترامی برای شما قائل نخواهند شد. اگر به روشی بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید قطعا به شما احترام خواهند گذاشت. شما گاهی اوقات نمی‌توانید شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید را مدیریت کنید، اما همواره می‌توانید خود را کنترل کنید. می‌توانید بدون توسل به خشونت احساسات خود را بیان کنید. حتی اگر کسی می‌خواهد شما را اذیت کند، باز این شما هستید که باید انتخاب کنید چه واکنشی از خود نشان دهید.

نصب اپلیکیشن ملودی های کاهش خشم (فوق العاده موثر)

یک اپلیکیشن فوق العاده که به داشتن تمرکز و کاهش عصبانیت و پریشانی های فکری روحی کمک شایانی می کند. آن را روی گوشی خود نصب کنید بقیه مراحل بسیار ساده و کار کردن با آن کاملا بی دردسر و رایگان است. شامل یک سری ملودی و راهکارهای فوق العاده موثر (روزانه حداقل 20 دقیقه از این اپلیکیشن استفاده کنید):

مقاله کامل کنترل خشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.