ساعت مچی چیست؟

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ساعت مچی چیست؟

اکثر مردم موافقند که این یک ساعت کوچک است که روی مچ بسته می شود-معمولاً در سمت چپ ، اگرچه افراد چپ دست اغلب ساعت های خود را به جای مچ دست راست می پوشند.
اکثر مردم موافقند که این یک ساعت کوچک است که روی مچ بسته می شود-معمولاً در سمت چپ ، اگرچه افراد چپ دست اغلب ساعت های خود را به جای مچ دست راست می پوشند.

ساعت مچی با یک صفحه ساعت جذاب و یک بند از چرم ، اتصالات فلزی یا مواد دیگر ، هم یک وسیله جانبی و هم وسیله مفیدی برای اطمینان از دقت است.

به عنوان زیورآلات ، ساعت مچی تا حد زیادی عملی ترین قطعه ای است که می توان از آن استفاده کرد و از آن لذت برد. با ما تاریخ را مرور کنید تا تاریخچه ساعت مچی را بررسی کنیم ، از ریشه های اولیه آن به عنوان لوازم جانبی زنان گرفته تا ساعت های هوشمند خلاقانه امروزی.

بیایید نگاهی دقیق تر به این اختراع شگفت انگیز بیندازیم ، زمانی که آنقدر نادر بود که ملکه انگلستان تنها اختراع موجود را داشت.


بیشتر: 5 مارک گران قیمت ساعت

یک ایده جدید و شیک

اولین ساعتها ساعتهای شخصی کوچکی بودند که در جیب حمل می شدند ، روی لباس و پیش بند چسبانده شده و برای بررسی زمان ، اغلب با شکوفایی و کمی غوغا خارج می شدند.

ساعتهای جیبی اگرچه زینتی و مفید بودند ، اما کمی غیر کاربردی بودند و باعث می شدند کاربر هر کاری را که انجام می داد متوقف کند ، درپوش محافظ را باز کرده و بعد از اتمام دوباره آن را ببندد.

وارد ساعت مچی شوید: مفهوم آن به قرن شانزدهم برمی گردد ، زمانی که ملکه الیزابت اول انگلستان یک ساعت به اصطلاح بازویی دریافت کرد.

ساعت مچی کی اختراع شد؟ اکثر گزارش ها بیان می کنند که این مدل اولیه در سال 1571 ظاهر شد ، اگرچه رابرت دادلی ، ارل اول لستر و شاید مردی که "ساعت مچی" ارائه شده به ملکه را اختراع کرد ، ممکن است نسخه های قبلی را ایجاد کرده باشد.


این قطعه خاص به عنوان "بازویی با جواهرات بسیار زیاد ، دارای یک ساعت مچی و در قسمت جلوی آن یک الماس منصفانه و بدون فویل ، توصیف شده بود ، که روی آن یک ژول گرد به طور کامل تزیین شده با الماس و یک ماهی تند و تیز" آویزان بود.

ارتباط دادلی با ملکه الیزابت اول یک رابطه جذاب است. او در میان بسیاری از خواستگاران او بود و به عنوان یک دوست صمیمی شناخته می شد. در دوران حضورش در دربار ، او به عنوان استاد اسب ، مشاور خصوصی ، لرد استیوارد از خانواده سلطنتی و فرماندار کل استانهای ایالات متحده خدمت می کرد.

با این حال ، معلوم نیست که آیا او با ساعت معروف دیگری که متعلق به اعلیحضرت است ارتباط داشته است یا خیر: این یک ساعت مچی بود که در یک حلقه قرار داشت و دارای زنگ هشدار به شکل یک چنگال کوچک بود که در زمان مقرر انگشت او را مسواک می زد. به

ساعت های دستبند بار دیگر در سال 1790 ذکر شد و دوباره در سال 1809 هنگامی که جواهرساز پاریسی Nitot مأموریت یافت تا دو دستبند ایجاد کند ، یکی با ساعت و دیگری با تقویم ، برای ارائه به شاهزاده آگوست-آملی لوشتنبرژین توسط مادر مادر جدیدش. قانون ، شهبانو ژوزفین

ساعت ساز Breguet در سال 1810 مبلغی را برای ساعت مچی دریافت کرد و در سال 1812 ، آن ساعت به ملکه ناپل اهدا شد.
به سرعت جلو بروید و به سال 1868 می رسیم ، زمانی که بحث بر سر اینکه چه کسی ساعت مچی را اختراع کرده به طور جدی آغاز می شود.

در آن سال ، پاتک فیلیپ یک ساعت دستبند خیره کننده با کلید پیچ ​​برای کنتس کوسکوویچ مجارستانی ایجاد کرد.

در سال 1889 ، آلبرت برتولت از Bienne برای یک ساعت مچی ساده به نام "Montret bracelet simplifiee" ثبت نام کرد و به آن اختراع شد.

این ساعت از طریق یک قاب دوار پیچ خورده و شماره ثبت اختراع آن در سوئیس CH 576 است. به زودی ساعت سازان دیگر قطعات مشابهی تولید کردند که همگی با مینا ، جواهرات و شکوفه های تزئینی مزین شده بودند و همه برای استفاده به عنوان لوازم جانبی توسط زنان طراحی شده بودند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.