بهترین کیف های کار مردانه

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

بهترین کیف های کار مردانه

یکی از بهترین کیف های مسافرتی هیبریدی موجود ، کیف حمل و نقل Topo Designs می تواند مانند یک چمدان ، از روی شانه یا حتی به عنوان یک کوله پشتی حمل شود - و همه بندهای آن قابل جابجایی یا بسته بندی هستند ، به دلیل قابلیت استفاده بسیار زیاد . این نسخه خاص همچنین از نایلون بالستیک Cordura و چرم ممتاز Horween برای زیبایی ، دوام و حتی اندازه گیری ضدآب ساخته شده است.
Topo Designs Commuter Case

یکی از بهترین کیف های مسافرتی هیبریدی موجود ، کیف حمل و نقل Topo Designs می تواند مانند یک چمدان ، از روی شانه یا حتی به عنوان یک کوله پشتی حمل شود - و همه بندهای آن قابل جابجایی یا بسته بندی هستند ، به دلیل قابلیت استفاده بسیار زیاد . این نسخه خاص همچنین از نایلون بالستیک Cordura و چرم ممتاز Horween برای زیبایی ، دوام و حتی اندازه گیری ضدآب ساخته شده است.

Arktype Dashpack Mark II

بسته دیگر ساخته شده در ایالات متحده آمریکا ، این بسته کمی بیشتر با سبک سنتی کوله پشتی مطابقت دارد. گفته می شود ، این کیف هنوز هم یک کیف کار استثنایی است - دارای نمای نایلون بالستیک تمام شده DWR است که کاملاً برای سنگ زنی روزانه مناسب است و برای سالهای آینده به خوبی به شما کمک می کند. و این فقط شروع لیست بسیار طولانی آن است.

کیف مسافرتی J. Crew Boarding Pass NYC

J. Crew برای نسل های واقعی یک نام برتر در بازی سبک مردان بوده است و به نظر نمی رسد به این زودی ها سرعت آنها کاهش یابد. بنابراین جای تعجب نخواهد بود که دریابید که کیف حمل و نقل پرواز NYC یکی از بهترین کیف های کار برای مردان اطراف است. این وسیله حمل و نقل زیبا و خوش جهنم که در آمریکا ساخته شده است ، دارای یک بوم بیرونی ضد آب با لهجه ها و تسمه های چرمی سطح بالا ، تعداد زیادی جیب داخلی و خارجی برای سازماندهی بهتر ، آستین لپ تاپ پر شده و در دو رنگ زیبا - خاکستری و قهوه ای یا کاملا سیاه.

Aer Tech Pack

Aer ، همانطور که ممکن است فهمیده باشید یا ندیده باشید ، یکی از برترین نام ها در راه حل های حمل شیک برای انسان مدرن است. به همین ترتیب ، آنها کیف های متنوعی را ارائه می دهند - بسیاری از آنها برای کار به این روش یا روش دیگر مناسب هستند. Tech Pack آنها مخصوصاً در مورد حمل و نقل - حدس می زنید - از تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته بسیار توانا و مفید است. در حالی که زیبایی آن آشکار است ، نایلون بالستیک تجزیه شده با پوشش ضد آب 16.2 لیتر از حافظه داخلی ، یک جیب لپ تاپ 15،6، ، یک بطری آب ، یک جیب کوچک حمل سریع سریع و طراحی ساختار یافته برای نگه داشتن همه چیز در جای خود آنطور که باید باشد.

DSPTCH بدنسازی / کیف کار

برای بسیاری از ما ، یک کیف کار به راحتی از خانه به دفتر و محل کار بر نمی گردد - بلکه بیشتر روزها باید ما را به سالن ورزشی برگرداند. و این همان جایی است که DSPTCH Gym / Work Bag می درخشد. این کیف دوبل می تواند یک چرخ دنده 23 لیتری چشمگیر را از طریق چندین محفظه منتقل کند - از جمله یک محفظه اصلی سخاوتمندانه ، و همچنین یک محفظه کفش تهویه جداگانه برای کفش ورزشی شما. همچنین از نایلون بالستیک پوشش داده شده با DWR ساخته شده است ، دارای پارچه پارچه ای مقاوم در برابر رطوبت و ضمانت مادام العمر خود را دارد.

کیف پیک کوه بردلی

اگر می خواهید یک قطعه زیبا در سطح میراث شیک و به اندازه توانایی شیک داشته باشید ، ممکن است بخواهید در Bridley Mountain Courier Briefcase سرمایه گذاری کنید. مانند همه پیشنهادات عالی آنها ، این کیف کاملاً در تاسیسات آنها در سن دیگو ، کالیفرنیا ساخته شده است. این ساخته شده از بوم اردک موم دار زرق و برق دار و ضد آب است که در برابر سایش ، سوراخ شدن مقاوم است و با استفاده از آن به زیبایی پیر می شود.

کارگاه ماموریت مختصر لپ تاپ Transit Arkiv

یک کیف لپ تاپ ضد آب و هوا که به طور خاص در اطراف تجارت و مسافرت طراحی شده است ، Mission Workshop Transit Arkiv چیزی فراتر از یک کیف برای تمام وسایل کار شما است. این یک دستگاه حمل و نقل ضد آب ، مدولار و فوق العاده سخت است که می تواند معاملات خوبی نسبت به برادران سنتی خود انجام دهد. و گرچه این کیف ساخته شده در ایالات متحده آمریکا به خودی خود عالی است ، اما مدولار بودن و سازگاری با کیف های دیگر آن را بسیار متنوع تر می کند.

کوله پشتی Peak Design Everyday

برای بسیاری از افراد ، کیف کار ایده آل کیسه ای است که تنوع در بیل را ارائه دهد. اگر این نگرانی شما باشد ، به سختی می توانید گزینه ای بهتر از Peak Design Everyday Backpack را پیدا کنید. دلیل این امر این است که ، در حالی که این کیف از فضای بیرونی کاملاً مینیمالیستی تجزیه شده برخوردار است ، اما در داخل آن ظرفیت 20 لیتری وجود دارد که شامل جیب لپ تاپ 15 اینچی ، جیب های جانبی قابل توسعه با دوگانه و فضای داخلی قابل تنظیم است که می تواند متناسب با نیازهای روزانه شما تنظیم شود.

کوله پشتی Bucktown را کیف کنید

Backy کوله پشتی Defy’s Bucktown که به نام محله شیکاگو به همین نام ساخته شده است ، بخاطر داشتن بوم ضد موم بسیار مقاوم در برابر آب بسیار مقاوم در برابر آب ، ظرفیت 23L ، ظاهر سیاه و پوشش 1000D Cordura ، برای مسافران شهری مناسب است. همچنین این محفظه دارای لپ تاپ لپ تاپ جداگانه ای است که متناسب با کامپیوترها تا 17 اینچ ، زیپ های ضد آب YKK ، تسمه های کمربند ایمنی و موارد دیگر است.

کوله پشتی GORUCK GR1

گرچه یک ظاهر طراحی شده با تاکتیک آن ممکن است برای محل کار همه کاملاً دوستانه نباشد ، اما انعطاف پذیر بودن و دوام بودن کوله پشتی GORUCK GR1 را نمی توان انکار کرد. یکی از سخت ترین کیف های تاکتیکی ساخته شده تا کنون ، این بسته می تواند از طریق آخرالزمان زنده بماند و ادامه یابد - به ویژه هنگامی که برنامه SCARS در طول عمر مارک را در نظر می گیرید ، که به شما کمک می کند تا پارگی یا پارگی را برطرف کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.