چه‌ طور گرفتگی لوله را باز کنیم؟

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

چه‌ طور گرفتگی لوله را باز کنیم؟

چه‌طور گرفتگی لوله را باز کنیم؟

باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه گرفتگی لوله یک کدام از بدترین اتفاقاتی می باشد که برای یک خانم خاندار واقعه می افتد .

چه‌طور گرفتگی لوله را باز کنیم؟

باز کردن گرفتگی لوله آشپزخانه گرفتگی لوله یک کدام از بدترین اتفاقاتی می باشد که برای یک خانم خاندار واقعه می افتد .

که بدترین موقعیت آن گرفتگی چاه آشپزخانه است که چه بسا با شستن یک استکان در سینک آب از کفشور بالا میادباروشهای گوناگون رفع گرفتگی لوله ان رابازکنیم . می بایست خاطر نشان کنم که لوله قبل از کیپ شدن بدون نقص علائمی دارااست که در صورتی‌که به آنان اعتنا نمایید در گیر گرفتگی کامل نمیشوید .


گرفتگی کفشور آشپزخانه یک کدام از خطاها مرسوم هر ساختمانی است که با به کارگیری از باز کردن لوله قابل رفع است . البته بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه بایستی تضمینی صورت بپذیرد تا دیگر در گیر گرفتگی شدید نگردد .



چه مواقعی نشان می دهد لوله‌ها گرفته و یا این که نیاز به تخلیه‌چاه داریم؟

پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و سوئیت
تخلیه نشدن فاضلاب از سینک‌ ظرف‌شویی و روشویی
بالا زدن آب توالت
گرفتگی سرویس بهداشتی اهل ایران و خارجی
وجود حشره‌ها موزی در ساختمان


در حالتی‌که آب سینک مشقت بار تخلیه نمی شود هم علامت گرفتگی لوله است می بایست با روشهای متعدد رفع گرفتگی لوله ان رابازکنیم

در هنگام شستشو آب از ذیل سینک در کف میریزد . ( مفتوح کردن گرفتگی لوله آشپزخانه  ) بدترین روشی که برخی ها در‌این مواقع انجام ارائه میکنند این است که پر سرعت یک محلول باز کردن لوله یا این که اسید در لوله میریزند که عمل عاقلانه ای نمیباشد .

برخی اوقات نیز گرفتگی آنقدر شدید نمیباشد و خودتان می‌توانید با تلمبه دستی ایراد را حل فرمائید . ولی در لحاظ داشته باشید که مدل گرفتگی و در واقع محل گرفتگی مهم‌ترین دلیل در بها باز کردن لوله است . برای مثال باز کردن لوله فاضلاب بسمت آشپزخانه منازل با خالی کردن چاه فاضلاب یک مجتمع مسکونی یا این که پاساژ و پادگان زیاد مختلف است .

مواردی که باعث گرفتگی توالت فرنگی به جهت ریزش چاه باشد نیاز به کف تراشی چاه و لایروبی چاه چاه فاضلاب است که به جهت تخصصی خیس بودن این عمل و همینطور بازه زمانی مجال اضافه انجام عمل هزینه طبعا فراتر احتساب می گردد .



وقتی که علائمی از گرفتگی چاهک سینک ظرفشویی چشم شد ,

پیش از آنکه نقص‌ بدون شوخی خیس شود یه خرده آب جوشیده داخل چاهک بریزید

با این عمل سبب ساز می شوید بافت چربی‌ها و ذرات فرو رفته باطن چاهک شکسته

سست شوند و به همراه آب از لوله فاضلاب بیرون شوند .


معمولا نزدیک به ۵۰ % از گرفتگی لوله ها مرتبط با لوله های آشپزخانه هست . در بخش اعظم مورد ها هنگامی از سینک آب گشوده میشود از کفشور میانه آشپزخانه آب بالا می‌زند و یا این که این که در حین استعمال از سینک مشکلی وجود ندارد و تنها فرصت به کار گیری از خودرو لباسشویی یا این که ظرفشویی آب از کف آشپزخانه پس می زند .


چرا نباید برای گشودن گرفتگی لوله از اسید بهره برد ؟

بدترین روشی که برخی ها در این مواقع انجام می دهند این است که سرعت بالا یک محلول باز کردن لوله یا این که اسید در لوله میریزند که عمل عاقلانه ای نمیباشد . زیرا اولا باطن لوله آکنده از آب است که با ریختن اسید , اسید رقیق و اقتدار خویش را از دست می دهد .



بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه

شیوه های رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه دوچندان بسیار است که پیش از این نیز حدودا 20 شیوه متعدد را فراگیری داده ایم . ولی راجع به کفشور آشپزخانه اکثر راه های توضیح داده شده فعالیت ساز نیستند و به طبع بایستی از باز کردن لوله آشپزخانه به کار گیری نمائید .


ولی علت سوم که احتمالا وسیع ترین علت باشد این است که بخاطر شستشوی ظروف چرب و ریختن پس ماندهای خوراک ها و همینطور وجود پرز و گیسو در جامه ها در شستشویی لباسشویی که تمامی اینها در دیواره لوله رسوب کرده لوله را باریک و تنگ می کند شترگلو لوله‌ای به حالت S یا این که U است که بطور قائم در پایین سینک ظرفشویی , آبریزها یا این که لوله‌های فاضلاب و علی الخصوص دستشویی ایرانی قرار می گیرد . عمل آن دوری از نشت بوی بد و تقابل با پدیده فشار معکوس در لوله های فاضلاب است


رفع گرفتگی لوله و تخلیه فضولات چاه

عامل ها دیگری که بر روی ارزش باز کردن لوله و خالی کردن چاه اثرمی‌گذارد , کیفیت و مدل سرویس رسانی است . برخی از موسسه ها یا این که تاسیساتی‌ها دارنده سرویس ها شبانه روزی باز کردن لوله می‌باشند و یا این که سرویس ها تخلیه فضولات چاه تضمینی یا این که ۲۴ ساعته ارائه می نمایند که در‌این‌صورت‌ ساعت و زمان دوره خدمت دهی بر ارزش چاه بازکنی اثر می‌گذارد .

از جاروبرقی قدرتمند نیز میتوان برای رفع گرفتگی بهره برد . جارو برقی را روی وضعیت باد قرار دهید و سر آن را روی داخل راه آب سینک قرار بدهید . توجه داشته باشید که آبی وارد نشود

پس سفارش میکنیم برای بازکردن گرفتگی کفشور آشپزخانه از رفع گرفتگی لوله استعمال کنید تا بصورت تضمینی منش آب فاضلاب منزلتان گشوده شود .



تماس با یک مجموعه لوله بازکنی :
یک باز کردن لوله ماهر که در سالیان طولانی در این مسیر تجربه کسب کرده با باز کردن لوله که بازه یه خرده است که دراین مورد عمل داشته با نیز فرق دارا هستند .


خالی کردن فضولات چاه فاضلاب : چاه‌های فاضلاب و به‌خصوص چاه‌های جذبی به‌مرورزمان پُر می گردند و نیاز به خالی کردن پیدا می نماید . چاه‌بازکنی و تخلیه‌چاه فاضلاب یک کدام از خدماتی است که می توانید به‌راحتی از استادکار پیشنهاد دهید .

نشت یابی لوله : لوله‌های فاضلاب و لوله‌های توکار به عارضه ها متفاوت در گیر نشتی و پارگی میشوند که در‌حالتی که به‌موقع جلوی نشتی آنها گرفته نشود , به ساختمان زخم میرسانند . نشت یابی لوله یک فعالیت تخصصی و علمی است که به طبع می بایست به وسیله متخصص‌ها صورت پذیرد .

فنرزنی لوله‌های گرفته : یکی شایسته ترین روش‌ها برای گشودن مسیر لوله‌های دارنده گرفتگی , به کار گیری از فنر لوله‌بازکنی است .

رفع گرفتگی دستشویی اهل ایران : رفع گرفتگی توالت‌های سنتی و اهل ایران که به عارضه ها گوناگون در گیر گرفتگی شده‌اند , یکی سرویس ها مالامال توصیه است .

رفع گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی : رفع گرفتگی توالت‌های خارجی که به جهت معماری گوناگون بیشتر در گیر گرفتگی میگردند , جز سرویس ها کاربردی استادکار به‌حساب می آید .

رفع گرفتگی ظرف‌شویی و روشویی : پسماند مواد غذایی , چربی‌ها و ماده شوینده و دست اندرکاران فرنگی دیگر به جداره لوله‌ها می‌چسبند و اگر چه وقت یک‌بار نیاز به بازکردن و رفع گرفتگی پیدا مینمایند .

رفع گرفتگی کف‌شور گرمابه و کف‌شور آشپزخانه : چربی , ماده های شوینده , گیسو و اکثری مورد ها دیگر سبب ساز گرفتگی کف‌شور خزینه و آشپزخانه می شوند که برای رفع آنان هم میتوانید از متخصص‌ها یاری بگیرید .

رفع گرفتگی کف شور پارکینگ : پارکینگ ساختمان یک کدام از مکان‌هایی است که به علت وجود گردوغبار مضاعف , روغن‌های اتومبیل و بخش اعظمی موراد دیگر همواره در معرض گرفتگی است و شما می توانید با اخذ سرویس ها این گرفتگی را رفع نمائید .

بیرون کردن اثاثیه و اشیای قیمتی : گهگاه به عارضه ها متفاوت اسباب و اثاث و اشیای قیمتی , همچون گوشی , طلا جواهرات , جواهرات , درون چاه فاضلاب و یا این که سینک ظرف‌شویی می‌ افتد که می‌توان با به کارگیری از دستگاه مکنده , مجدد آنان‌را به دست آورد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.