چرا به یک مرکز محتوایی نیاز دارید

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

چرا به یک مرکز محتوایی نیاز دارید

آیا واقعاً ارزش این همه تلاش برای ساخت یک مرکز محتوایی را دارد؟ پاسخ سریع این است ، "بله". و به همین دلیل است
آیا واقعاً ارزش این همه تلاش برای ساخت یک مرکز محتوایی را دارد؟ پاسخ سریع این است ، "بله". و به همین دلیل است.

افزایش بازدید وب سایت ارگانیک

یک مرکز محتوای کاملاً سازمان یافته به شما امکان می دهد ترافیک وب سایت بیشتری را از موتورهای جستجو هدایت کنید. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد.

در ابتدا ، یک مرکز خوب سازمان یافته درک Google را از هدف سایت شما و همچنین موضوعات موضوعی موضوعی که به دلیل ساختار سازمانی آن پوشش می دهید ، آسان می کند.

همچنین ، هاب های محتوا رتبه بندی را برای کلمات کلیدی گسترده ، پر حجم و رقابتی آسان می کنند. همانطور که صفحات زیرمجموعه شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی باریک تر و طولانی می کنند ، آنها اقتدار صفحه خود را به صفحات اصلی پیوند داده می کنند. و با افزایش اقتدار صفحه والد ، آن را به صفحه های زیرمجموعه منتقل می کند.

علاوه بر این ، Google در تلاش است تا مرتبط ترین و معتبرترین محتوا را برای جستجوی خاص خود به جستجوگران ارائه دهد. یک مرکز محتوا به شما امکان می دهد موضوعات و زیرمجموعه ها را کاملاً پوشش دهید و به این ترتیب تخصص ، اقتدار و قابلیت اطمینان خود را به Google نشان دهید.

سرانجام ، یک مرکز محتوا عوامل SEO خارج از صفحه مانند بک لینک ، نام تجاری و علائم اجتماعی را افزایش می دهد. سیگنال های خارج از صفحه بیشتر از منابع معتبر به رتبه های بالاتر تبدیل می شوند ، همه چیز برابر هستند.

حتماً پست من را در مورد ارزش 5 برابر جستجوی ارگانیک نیز بخوانید.
برند سازی و ایجاد روابط

یک مرکز محتوای بازاریابی مکانی عالی برای نشان دادن جنبه هایی از برند شما است ، مانند تمایز ، لحن ، شخصیت ، ارزش ها و غیره برجسته کردن نام تجاری شما.

همین امر در ایجاد روابط با مخاطبان هدف شما نیز صادق است. بسیاری از استراتژی های بازاریابی پیشنهادی تک و تک هستند - آنها یا علاقه مند هستند یا علاقه ندارند. از طرف دیگر ، یک مرکز محتوایی برای کمک به افراد در حل مشکلات ، پاسخ دادن به سالات ، دستیابی به موارد بیشتر و غیره طراحی شده است.

همچنین ، هاب محتوا به شما کمک می کند اعتماد ایجاد کنید. وقتی اعتماد ایجاد می کنید ، رابطه را تقویت می کنید و احتمال می دهید آنها در زمان مناسب از شما خرید کنند.

رهبری اندیشه

داشتن یک مرکز محتوای عمیق به شما امکان می دهد تخصص و رهبری فکر خود را در فضای خود نشان دهید. وقتی بازدیدکنندگان بهترین محتوای شما را در جلو و مرکز خود می بینند ، متوجه می شوند که شما به وضوح دانش قابل توجهی دارید و یک منبع قابل اعتماد هستید. این به نوبه خود باعث می شود که آنها بارها و بارها بازگردند زیرا آنها می دانند که همیشه از محتوای شما بهره مند خواهند شد.

مخاطبان از همذات پنداری با رهبران لذت می برند. به سارا بلیکلی ، الون ماسک ، باربارا کورکوران ، جف بزوس ، ماری بارا و مارک بنیوف فکر کنید. اگرچه همه آنها رهبران مشاغل هستند ، اما رهبران فکری زیادی نیز هستند. ما به عنوان انسان ، به طور طبیعی افراد دیگری را جذب می کنیم و اغلب ارتباطات از افراد را به جای شرکت ها ترجیح می دهیم. مرکز محتوا فرصتی است برای اجازه دادن به درخشش رهبران شرکت شما. این فرصتی است برای ایجاد یک شخصیت تجاری و ترجمه آن به یک مارک شخصی.

همه اینها منجر به بک لینک بیشتر ، معرفی بیشتر برندها ، اشتراک اجتماعی بیشتر ، بازدید بیشتر و کلیک بیشتر می شود.
تعامل مخاطبان

اگر می خواهید برای کلمات کلیدی مرتبط رتبه بندی کنید ، جذب مخاطب مفید است. اگر Google ببیند بازدیدکنندگان در حال کلیک بر روی صفحات مختلف و درگیر شدن با این صفحات هستند ، به آنها می گوید که محتوای شما بسیار مرتبط است و با هدف جستجو مطابقت دارد.

یک مرکز محتوا با ارائه محتوا به عنوان یک مجموعه مرتبط ، تعامل را افزایش می دهد. وقتی تعداد زیادی گزینه "مرحله بعدی" در مقابل آنها وجود دارد ، بازدیدکنندگان تمایل بیشتری به کلیک کردن بر روی صفحات مرتبط دارند.

به عنوان مثال ، اگر کسی در صفحه اصلی محتوای مرکز قرار بگیرد ، احتمالاً روی یکی از موضوعات ارائه شده کلیک خواهد کرد. از طرف دیگر ، اگر روی صفحه فهرست زیرمجموعه قرار بگیرند ، به یک زیر صفحه مربوطه کلیک می کنند.
نسل سرب

مرکز محتوای شما را قادر می سازد تا منجر به تولید بیشتر شود. داشتن هاب به شما امکان می دهد در هر مرحله از قیف محتوای مرتبط و با ارزش بالا تهیه کنید. با داشتن مرکز محتوایی ، می توانید از اولین باری که سایت شما بازدید می کنند تا زمانی که آماده خرید از شما هستند ، به طور موثرتر و دقیق تر پرورش دهید.

از آنجا که چشم اندازها ارزش شما را ارائه می دهند و تخصص شما را ارائه می دهند ، اعتماد به مرور ایجاد می شود. آنها در این صورت احتمالاً دست درازی می کنند یا خرید می کنند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.