ورود خود به دنیای گوشی های ارزان قیمت توسط بخش دوربین سامسونگ

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

ورود خود به دنیای گوشی های ارزان قیمت توسط بخش دوربین سامسونگ

سامسونگ الکترو مکانیک رسماً تأیید کرده است که وارد بازار تلفن ارزان قیمت دوربین می شود و تولید ماژول دوربین را برای این محصولات آغاز می کند.
سامسونگ الکترو مکانیک رسماً تأیید کرده است که وارد بازار تلفن ارزان قیمت دوربین می شود و تولید ماژول دوربین را برای این محصولات آغاز می کند.

به گفته یک مقام ارشد ، واحد سامسونگ قبلاً سفارش های تلفن های دوربین دار دریافت کرده و 10 درصد از کل فروش این واحد در سال آینده را به خود اختصاص خواهد داد.

این مقام تخمینی از درآمد حاصل از جنبش ارائه داد ، که حتی اگر هیچ تعصبی وجود نداشته باشد ، گامی برای نشان دادن جنبش از نظر مثبت است.

برای به دست آوردن اطلاعات دقیق تر در مورد درآمد این بخش ، باید منتظر انتشار و بررسی گزارش های مالی توسط منابع خارجی باشیم.

با توجه به هزینه تولید و موارد دیگر ، انتظار نمی رود ورود به بخش دوربین های تلفن تأثیر قابل توجهی در درآمد شرکت در سال آینده داشته باشد.

با این حال ، احتمالاً در این زمینه ضرر نخواهیم دید ، زیرا بسیاری از شرکت ها به فعالیت خود در بازارهای بسیار رقابتی مانند هند ادامه می دهند.

این واحد سامسونگ نمی تواند وارد بخش دیگری از بازار شود ، بنابراین من تصمیم گرفتم تولید دوربین های تلفن بی کیفیت را شروع کنم.

در حالی که این شرکت کره ای طی دهه گذشته صدها میلیون تلفن ارزان قیمت به بازار عرضه کرده است ، هنوز هنوز سفارش سفارش دوربین از شرکت تابعه خود را نداده است.

این بخش دارای قراردادهای پردرآمد است که بیشتر آنها مربوط به سامسونگ الکترونیک است. به عبارت دیگر ، اگر شما بخشی از زنجیره تأمین لوازم الکترونیکی مصرفی باشید ، با آیفون یا گلکسی نوت خود و نه با قرارداد Galaxy A ، درآمد بیشتری در حساب بانکی خود کسب خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.