نکات مهم کولرهای سلولوزی و پرتابل

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نکات مهم کولرهای سلولوزی و پرتابل

کولر آبی  نو سلولزی کوپل بدون واسطه DirectDrive محصولی نوین بیان شده  از مزایای این مال میتوان به ارتقاء بازده , کاهش مصرف انرژی , خنک سازی اضافه , تصفیه هوا , موتور به دور متغیر , پمپ آب کار کشته خیس , قابلیت خنک سازی در بخش ها حاره ایی و خیلی گرم از روش دوبرابر سازی بخش سرمایش و . . .کولر آبی  نو سلولزی کوپل بدون واسطه DirectDrive محصولی نوین بیان شده  از مزایای این مال میتوان به ارتقاء بازده , کاهش مصرف انرژی , خنک سازی اضافه , تصفیه هوا , موتور به دور متغیر , پمپ آب کار کشته خیس , قابلیت خنک سازی در بخش ها حاره ایی و خیلی گرم از روش دوبرابر سازی بخش سرمایش و . . .

کولر آبی‌ سلولزی
کولر بیان شده  , محصولی ارزنده و نوین هست که به واسطه ارتقا خنک سازی اطراف و دارا بودن سیستم کاهش مصرف برق , توانسته است رضایت حداکثری مشتریان را بدست آورد .





کولر سلولزی چه می‌باشد و چه مزایایی نسبت به کولر پوشالی دارد؟
کولر سلولزی چه می باشد ؟ و چه تفاوتی با کولر آبی پوشالی داراست ؟ این سوال هایی است که در هنگام خرید کولر صنعتی از خویش خواهید پرسید . جواب به‌این سوالات را در‌این مطلب ارزیابی خوا‌هیم کرد .

در سیستم های سرمایشی تبخیری با عبور دادن باد و آب و از روی واسط تبخیری خنکی تولید می‌شود .

کولرهای آبی فراوان مطلوب بخش ها گرم و کم آب می‌باشند . کولرهای گازی , اسپیلیت ها و چیلرها اشکال توسعه یافته تاسیسات سرمایشی می باشند که به صورت میانگین کولرهای گازی 2/5 تا 3 برابر بیش تر از کولرهای آبی انرژی برق را مصرف می نمایند .

بعضی از اشخاص علت به کارگیری کمتر از کولر آبی‌ را نیاز به بده بستان سالیانه پوشال , ریختن آب در حوالی کولر و داخل شدن ذرات گرد و غبار از روش روزنه کولر به فضای ساختمان میدانند . ولی استفاده تکنولوژی امروزی و توسعه یافته , می‌تواند جلوی این اشتباهات را بگیرد . تفاوت کولرهای آبی‌ سلولزی ریتون با کولرهای آبی‌ معمولی در استعمال از پدهای سلولزی منحصربه‌فرد به جای پوشال است .

مزیت پدهای سلولزی به پوشال ها نیز این است که نیاز به بده بستان سالیانه ندارند و می‌توان حدود ۴ - ۳ سال از هر پد برای یک دستگاه کولر بهره برد . مزیت دیگر این پدها آن است که به جهت تراکم بالا , اذن ورود گردوغبار و ذرات ریز را به داخل پروانه موتور و درنهایت نیز فضا منزل نمی‌ دهند . از این رو متخصص ها استعمال از کولرهایی با پد سلولزی را به جای کولرهای پوشالی به کسانی که در بخش ها کثیف آب و هوایی معاش می‌ نمایند , سفارش می‌ دهند .

همینطور محصول و تراکم این پدها منجر می‌ شود آب بیشتری جذب آن ها شود , به این ترتیب کولرهای دارنده پد سلولزی می‌ توانند سرمایی بیشتر و یکنواخت‌ خیس نسبت به کولرهای پوشالی به فضای منزل بدمند . تیم اثاثیه خانگی ریتون در زمان 19 سال ایجاد و حضور براق درعرصه اثاثیه خانگی . مدام خویش را دارای مسئولیت و پاسخگوی مشتریان در سراسر جمهوری اسلامی ایران می داند .

این جور از تولیدها در گنجایش های 5000 و 7000 متر مکعب در ساعت و دیگر گنجایش ها قابل ارائه به مشتریان عزیز میباشند که می توان با به کار گیری از سیستم های نو در‌این کولر ها , اندازه سرمایش و بازده را ارتقاء داده و بیشترین سود وری را بدست آورد .



از مزایای به کارگیری از پد سلولزی به جای پوشال می شود به مواقعی زیرا :
  • بازدهی بیش تر
  • کاهش مصرف برق
  • کاهش رسوب گیری
  • ارتقا درصد جذب آب
  • عدم تشکیل قارچ بر روی بدنه و موردها دیگر اشاره کرد .

در کولرهای پوشالی به جهت بافت نامتراکم ذرات ریز از بافت پوشال جدا شده و در هوا دور از هم می شود و منجر تولید سوزش دیده و ساخت اشکال حساسیت شده و احتمال ابتلا پیدا کردن به بیماری های تنفسی را ارتقا می‌دهد . علاوه بر این مرحله پوشال به جهت ناهموار بودن بازدارنده از پخش یکنواخت آب میگردد , براین اساس در کولر های پوشالی بیشتر رخداد می افتد که جزء پوشال تماما کم آب باقی بماند و منتخب دیگر از آب مملو شده باشد .

کم آب ماندن تراز پوشال سبب کاهش بازده کولر شده و از بازده کولر به شدت می کاهد . علاوه بر این خیسی و انباشته شدن آب در پوشال بستر قابل قبولی برای رویش اشکال باکتری ها و میکروب ها را آماده می نماید و این آلودگی ها در هوا دور از هم شده و سبب ساخت بیماری های متفاوت و حساسیت می شود .

ولی در پد های سلولزی , ساختار همگن و به طور کامل یکنواختی موجود هست . آب به طور کامل یکنواخت در آن توزیع می‌شود و هیچ نقطه ای از پد سلولزی کم آب و یا این که انباشته از آب نمی‌گردد . همین فرمان سبب ساز می شود خنکی ساخت شده در کولر سلولزی دوچندان بیشتر از کولر پوشالی باشد .

ساختار دارای انسجام پد سلولزی قابلیت هر جور شکنندگی را از در بین می‌برد و هوای خروجی از کولر عاری از هرگونه آلایندگی مربوط به پوشال است .

درین در میان در کولر صنعتی به جهت جریان هوای فراوان بالا نزدیک به 13000 تا 40000 توان باد جهت تخریب پوشال دوچندان بالاست و قدمت پوشال به شدت کاهش مییابد . بنابر این در کولر صنعتی پد سلولزی تحت عنوان واسط تبخیری تعیین می‌شود .



مزایای کولر آبی  پرتابل
  • فضای پاره ای برای نصب نیاز دارااست
  • نیاز به متخصص نصب کولر آبی‌ برای نصب ندارد
  • عصر خدمت و مشاهده عصر ای کولر آبی‌ پرتابل به وسیله خویش شخص به راحتی قابلیت پذیر است
  • در هر کجا که گوشه و کنار داشته باشید میتوانید آن را قرار داده و به سادگی از یک اتاق به اتاق دیگر انتقال داده می شود
  • وزن متعددی ندارند
  • اکثر زمان ها در حین هایی که نیاز به آن ندارید می‌توانید آن را برداشته و در انبار و یا این که مکانی دیگر قرار دهید
  • مصرف آب کولر آبی‌ پرتابل در مقایسه با کولر آبی‌ عادی کمتر است
  • مخزن کولر آبی‌ پرتابل به مقدار کافی ظرفیت برای ذخیره آب بخصوص برای دوران هایی که احتملا آب برای یکسری ساعت جدا می شود دارااست .
  • کولر آبی‌ پرتابل مغایر کولر آبی عادی قابلیت و امکان تهیه و تنظیم باد به هر 4 جهت را دارااست و در بعضی از دسته ها امکان تهیه و تنظیم بصورت اتوماتیک را دارااست .

معایب کولر آبی  پرتابل
  • رمز و صدای کولر آبی‌ پرتابل به جهت این‌که در محفظه منزل فعالیت نهاده می شود اکثر اوقات قادر است آزار دهنده باشد
  • برای خنک کردن فضا , موتور کولر آبی  پرتابل پاره ای ساخت گرما می نماید و بجهت این‌که شبکه و یا این که راهی برای تخلیه این هوای داغ نیست سبب می شود تا هوای داغ موتور پاره ای بر هوای خنک محفظه تاثیر بگذارد . از این رو سفارش میشود یک سیستم تهویه مطلوب در منزل پباده سازی شود .
  • بعضا از کولرهای آبی پرتابل دارنده مخزن آبی می باشند که آب مازاد درون این مخزن تخلیه می شود و می بایست مرتبا خالی شود . این تانکرها معمولا باربری بعضا از این کولرها را مشقت بار می نمایند .
  • هر چه حجم این کولرها ارتقاء پیدا نماید وزن سنگین وزن تری پیدا می نماید و جا به جایی و حمل آن دشوارتر می شود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.