نکات مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۰۳

نکات مهم در زیبایی دکوراسیون داخلی

رازهای رسیدن به زیبایی بیشتر در دکوراسیون داخلی

استفاده کردن از مصالح براق برای کف اتاقها بخصوص اتاق های کوچک را فراموش نکنید چرا که باعث می شوند فضا بزرگتر به نظر بیاید.
رازهای رسیدن به زیبایی بیشتر در دکوراسیون داخلی

استفاده کردن از مصالح براق برای کف اتاقها بخصوص اتاق های کوچک را فراموش نکنید چرا که باعث می شوند فضا بزرگتر به نظر بیاید.

اگر اتاقی را به عنوان اتاق مهمان در نظر گرفته اید و تختی را برای آنجا لحاظ کرده اید بهتر است آنرا از کوسن های متفاوت و رنگی بپوشانید چرا که این کار علاوه بر اینکه در مهمانی ها اتاق را دو منظوره می کند یعنی هم برای نشیمن از تخت به عنوان کاناپه و هم برای خواب استفاده می کنید خودتان هم می توانید در طول روز از آن برای مطالعه یا استراحت استفاده کنید.


دکوراسیون داخلی امروزه اهمیت بسیار زیادی برای اکثر مردم پیدا کرده است. چرا که همراه با طراحی و معماری داخلی شیک و زیبا می تواند نتیجه ای مطلوب از لحاظ زیبایی و کاربردی را در طراحی ساختمان در بر داشته باشد.




ایده هایی برای زیباتر کردن دکوراسیون داخلی خانه

۱. آشپزخانه‌‌ای تیره: ترکیبی سازگار از سفید و سیاه
 
۲. اتاق خواب کودک: نقشه جهان به عنوان قاب عکس روی دیوار
 
۳. اتاق خواب هنری
 
4. یک میز کشویی زرد رنگ در اتاق نشیمن، نظر شما چیست؟
 
5. صندلی‌های چوبی با حال و هوای قدیمی




طراحی مدرن به دنبال ترکیب عناصری از سبک‌های قدیمی و جدید است. بنابراین فکر نکنید که اگر لازم است طراحی منزلتان را عوض کنید. باید همه چیزهایی را که در اختیار دارید و عمری برای جمع‌کردنشان سعی کرده‌اید، دور بریزید.
 
در خانه های کوچک امروزی، بسیار مهم است که طراحی دکوراسیون داخلی خانه به صورتی باشد که بتوان از همه فضاهای آن به صورتمفید استفاده کرد. استفاده مناسب از فضاهای خانه به کاربردی تر شدن فضاها کمک کرده و آرامش و آسایش ساکنان را نیز تامین خواهد کرد.

به همین منظور تصمیم گرفته ایم تا برای شما دوستان و همراهان همیشگی ایده هایی را برای استفاده مناسب و کاربردی از فضاهای کوچک را جمع آوری کند، پس با هم نگاهی به این ایده های کاربردی بیاندازیم.


طراحان و دکوراتورها ، قوانینی را در مورد استفاده درست از اشیای تزیینی ارائه میدهند. برخی از این اصول قطعی می تواند ما را هدایت می کند تا به نتیجه خوبی در دکوراسیون خانه برسیم. این ترفندهایی زمان زیادی لازم ندارند تا بکار گرفته شوند و هر کس می تواند آنها را انجام دهد. برخی از این ترفند ها و راه حل ها برای کمک به شما ذکر میشود.


 برای ما در نصب پرده یک قانون وجود دارد؛ اینکه حتما پرده‌ها باید از بالای پنجره‌ها شروع شوند و به اندازه ارتفاع پنجره‌ها پایین بیایند. این قانون در اتاق‌های کوچک هیچ‌وقت صادق نیست. در اتاق‌هایی که فضای کوچکی دارند بهترین کار آویزان کردن پرده‌ها از سقف تا روی زمین است؛ بی‌خیال اینکه اندازه پنجره‌ها چقدر است و قدی هستند یا کوتاه.




نکات کلیدی که می توانیم در دکوراسیون داخلی به کار گیریم


ما انسانها به طور ذاتی در پی آرامش هستیم که این موضوع حداقل در محل زندگی هر فرد باید تحقق پیدا کند وگرنه توقعی برای دستیابی به این مقوله در خارج از این محیط نه اینکه غیر ممکن باشد اما نابجاست.در منزل انسانها خستگی ها را می کاهند و انرژی هایی که در روز صرف کرده اند به خود بر می گردانند.دور همی های خانوادگی و گفتگو در کنار آنها باعث می شود انژی بگیریم و برای روزی جدید آماده شویم.



دکوراسیون داخلی یک میان رشته بین رشته طراحی و معماری است. در دکوراسیون داخلی همانقدر که توجه به ویژگی های کاربردی و ساختاری فضا باید توجه شود، ویژگی های هنرمندانه و زیبایی شناسانه فضای داخلی حائز اهمیت است. یک طراح دکوراسیون داخلی باید تناسب و هماهنگی را با طراحی داخلی فضا حفظ کند و از این جهت باید از قوه تجسم و خلاقیت بالایی در ردیف هنرهای تجسمی برخوردار باشد.



یکی از طراح‌های دکوراسیون پیشنهاد تازه‌ای داده است. او می‌گوید تختخواب دلیلی ندارد که همیشه تختخواب باشد. اگر شما تختخوابتان را با چند کوسن تزیین کنید و آن را در جایی قرار بدهید که بتواند به عنوان یک کاناپه هم مورد استفاده قرار بگیرد، می‌توانید هر ساعت از روز بدون این‌که احساس کنید که دارید به خواب می‌روید استراحت کوچکی بکنید و لم بدهید و کتاب بخوانید یا کاموا ببافید.



ایجاد اختلاف ارتفاع در کف خانه

بهتر است در طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک از دیوار استفاده نشود، دیوارها باعث می شوند که فضا کوچک تر از آنچه که هست به نظر بیاید، پس بهترین راه برای این که حوزه های مختلف خانه را از هم جدا کنید، ایجاد اختلاف ارتفاع در کف خانه واستفاده از پله است، با کمی بالا یا پایین بردن فضاهای مختلف خانه می توانید آن ها را از هم جدا کنید.



مبلمان راهی برای جداسازی فضاهای کوچک

یکی از راه های هوشمندانه برای جداسازی فضاهای کوچک این است که به یک مدل درست برای چیدمان مبلمان خود برسید. مبلمان ها نیز می توانند همانند دیوارها، باعث جداشدن فضاهای مختلف از یکدیگر شوند.

منبع:http://lolehiran.tinysite.ir/post/decorasion-dakheli/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.