نکاتی راجع‌ به شست و شوی توالت

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

نکاتی راجع‌ به شست و شوی توالت


توالت و توالت جزو ساختمان است که تمام اشخاص با آن سروکار دارا هستند و از آن به کارگیری مینمایند . با اعتنا بدین نکته پاک بودن توالت , دستشویی و سرویس بهداشتی اعم از ضروریات هر ساختمان است . برای پاک کردن دستشویی و دستشویی به موارد ذیل اعتنا فرمائید .نکاتی راجع‌به شست و شوی توالت

توالت و توالت جزو ساختمان است که تمام اشخاص با آن سروکار دارا هستند و از آن به کارگیری مینمایند . با اعتنا بدین نکته پاک بودن توالت , دستشویی و سرویس بهداشتی اعم از ضروریات هر ساختمان است . برای پاک کردن دستشویی و دستشویی به موارد ذیل اعتنا فرمائید .

- شایسته ترین تمیزکننده برای توالت جرم‌گیر و تمیزکننده اسیدی است که به‌صورت پودر روی سطح های ریخته می گردد و بعداز مدتی می بایست شست‌و‌شو شود . برای به کار گیری از شوینده‌های اسیدی استعمال از ماسک حتمی است .

- مسلما بعداز هر ضیافت دستشویی و دستشویی منزل را علاوه بر شست‌وشو , ضدعفونی نمایید . این کار به ویژه در توالت که خزینه و توالت کنار نیز قرار دارا‌هستند زیاد ضروری اضطراری است .

- برای شست و شوی کاشی و سرامیک کف توالت , سرویس بهداشتی , خزینه و دستشویی شایسته ترین طرز به کارگیری از برس‌های چغل با پرز‌های باریک است . این برس‌ها امداد می نمایند تمام آلودگی‌ها از تراز سرامیک و درزهای آن پاک بشود .

- در هنگام شست و رفت و شستشوی گرمابه , سرویس بهداشتی و دستشویی با مواد شستشو و سفید کننده مسلما تهویه دستشویی و هواکش را پر‌نور فرمایید .

- هنگام به کارگیری از ماده های شوینده شیمیایی در توالت و دستشویی آن ها را رایحه نکنید و پس شست و رفت دستشویی از فضا بیرون گردید تا بخار و بوی مواد شیمیایی زدوده شود .

- بعداز شست و شوی دستشویی و توالت پنجره را گشوده فرمایید و اذن دهید هوای نو وارد سرویس بهداشتی شود و رطوبت درون توالت را کم آب نماید و بوی نامطبوع ماده های شوینده هم از دستشویی و توالت خارج برود .

- در حالتی که از مواد شیمیایی و اسیدی برای تمیزکردن دستشویی و سرویس بهداشتی به کارگیری میکنید اعتنا حتمی را داشته باشید .

- هفته‌ای یک توشه توالت , سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی را بشویید و در صورتی‌که تعداد اعضای خانواده اضافه از سه نفر است این کار را هفته‌ای دو توشه تکرار فرمایید و هر ماه یک توشه از مواد ضدعفونی‌کننده برای شست و شوی سرویس بهداشتی و سرویس‌های بهداشتی استعمال فرمایید .

- هنگام شستشوی دستشویی و گرمابه ماده های شوینده را با نیز ادغام نکنید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.