شارژ سیستم سرمایش گازی چه طور انجام می شود

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

شارژ سیستم سرمایش گازی چه طور انجام می شود

کولر گازی جز گونه وسایل گرمایشی و سرمایشی است که کار اساسی آن تولید وقار و آسایش برای مصرف کننده است .شارژ سیستم سرمایش گازی چه طور انجام می شود
کولر گازی جز گونه وسایل گرمایشی و سرمایشی است که کار اساسی آن تولید وقار و آسایش برای مصرف کننده است . هم اکنون در صورتی‌که حس می کنید سیستم سرمایش گازی منزل شما کار خویش را به صحت انجام نمی‌دهد , حتما مشکلی برای دستگاه به‌وجود آمده است .

شارژ گاز سیستم سرمایش گازی به چه معناست؟

پیشین از آنکه به طریق تخصصی وارد جزئیات مرتبط با شارژ گاز خنک کننده گازی شویم , خوبتر است در آغاز در رابطه معنا شارژ مجدد حرف کنیم . به صورت کلی شایسته ترین کلمه‌ای که می‌توان جایگزین شارژ سیستم سرمایش گازی دوباره کرد , «پر کردن دوباره است» چون دستگاه گاز خویش را تمام نموده است و هم اکنون نیاز به دوباره به لبریز کردن مجدد آن است . سیستم سیستم سرمایش گازی بدین شکل است که با به کارگیری از یک سردکن گرما را از داخل هوا خارج می کشد .

چه مجال نیاز به شارژ خنک کننده گازی وجود دارد؟

یک کدام از نشانه‌های فراوان همگانی که هنگام کم شارژ بودن سیستم سرمایش گازی احتمال دارد با آن موجه گردید , کاهش توان خنک کنندگی خنک کننده گازی است . در‌این مواقع غالبا گاز جانور در سیستم سرمایش گازی که اکثر زمان ها گاز فریون است تحلیل رفته , در فیض خنک کننده گازی رطوبت را به خیر و خوبی نمی‌تواند بیرون نماید و قابلیت و امکان خنک کردن هوا را از دست می دهد . علاوه بر این درین مواقع احتمال دارد بوی نامطبوعی ملازم با رطوبت و حرارت از سیستم سرمایش گازی حس نمائید که‌این هم نشانه‌ای از قلیل بودن گاز است .

گونه های گازهایی که برای شارژ کولرگازی به کار می‌رود :

کولرهای گازی یا این که اسپیلت جز نوع وسایل گرمایشی و سرمایشی میباشند که امروزه در عمده منازل و محیط‌های کاری چشم می گردد . این کولرها برای فعالیت خنک کردن از گازهای فریونی ( مبرد ) به کار گیری می نمایند که نقش فراوان مهمی در همت دستگاه ایفا می‌نمایند و نبود یا این که فقدان این گازها مسلما سیستم سعی خنک کننده را مختل مینماید . گازهای فریونی را میتوانید با نام‌های R22 - R410A - R407A بشناسید که هر مورد از این نوع گازها برای مدل‌های متفاوت سیستم سرمایش گازی استعمال می‌گردد .

شارژ سیستم سرمایش گازی نو نصب شده

در این‌حالت شما در صدر به امداد اشخاص کارشناس دراین باره خنک کننده را نصب کرده و آن‌گاه با کار وکیوم سازی خنک کننده با استعمال از یک لوله منحصر گاز که در درون سیستم کندانسور سیستم سرمایش درنظرگرفته شده شده‌است گاز را وارد مخزن منحصر به فرد گاز میکنید .

شارژ سیستم سرمایش گازی فاقد گاز

درین موردها در شرایطی‌که با فشردن والف شیر خدمت متوجه نبود گاز شده‌اید باید مجدد سیستم سیستم سرمایش را وکیوم کرده تا هیچ مدل رطوبت و هوایی وارد سیستم نشود و آن گاه به‌دنبال نقص‌ کار که احتمال دارد نشتی باشد , باشید و بعد از رفع نقص‌ مجدد به وسیله لوله منحصربه‌فرد آن را شارژ نمایید .

افزودن گاز به خنک کننده گازی

گهگاه احتمال دارد سیستم سرمایش گازی با فقدان گاز مواجه شود که درین موردها می بایست با به کارگیری از روش‌های دقیقی نظیر به کار گیری از آمپر متر یا این که وسایلی زیرا گیج و مانوفیلد است کار را انجام دهید که مسلما با کم یک شخص کارشناس راحت و سهل می‌توان این کار را انجام بخشید .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.