ساخت و تجدید بنا زیرزمین

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

ساخت و تجدید بنا زیرزمین

تغییر و تحول دکورا سیون داخلی فضای زیرزمین , یکی‌از راهکارهایی است که برای به کار گیری با صرفه از فضای ساختمان , استعمال می شود . 
تغییر و تحول دکورا سیون داخلی فضای زیرزمین , یکی‌از راهکارهایی است که برای به کار گیری با صرفه از فضای ساختمان , استعمال می شود .

آیا قصد این را دارید که میهمان های روش دورتان را به یک اتاق میهمان دلپذیر دعوت فرمایید و یا این که این که یک اتاق ویژه بازی بچه آماده سازید؟ چه براساس نیازهایتان و چه براساس آنچه که حقیقتا دلتان می‌خواهد , مبادرت نمایید . در هر حال ایده های چیدمان فراوانی موجود هست که می توانید همگی آن‌ها‌را به وقوع پیوستن داد .


زیرزمین , در هرحال , از آنجایی که غالبا نصفه کاره باقی می ماند یک کدام از معضل برانگیز ترین قسمت های منزل برای تغییر‌و تحول چینش و نوسازی خانه , به حساب آورده می شود . صرف لحاظ از این که این گوشه و کنار چقدر تیره و نامانوس به لحاظ بیاید .



تغییراتی در کفپوش , دیوارپوش , نگارگری و تعمیرات جزئی , سقف کاذب , نورپردازی داخلی , چیدمان داخلی آشپزخانه و کابینت های آن و بالاخره هر جور تغییری که تنها در جهت زیباسازی و تغییر تحول چیدمان داخلی ساختمان انجام می شود را میتوان درین بخش قرار اعطا کرد .

روشهای تغییر و تحول چیدمان در خانه عموما با کمترین هزینه به انجام میرسد تا توشه مالی متعددی را به صاحبکار زور نکند . این فرمان درصورتی که میتواند گوناگون خیس و در صورت گسترده تری دنبال شود که نیاز به یک تغییر‌و تحول چیدمان حیاتی احساس شود . برای این مراد سفارش میشود از متخصص ها چیدمان داخلی مشورت کسب گرفته تا شایسته ترین تعیین در نوسازی , انجام پذیرد .

روش های تغییر‌و تحول چینش در مرمت ساختمان فراوان گسترده است . می توان این تغییرات را در آشپزخانه , اتاق نشیمن و یا این که اتاق پذیرایی اعمال نمود . دنبال فرمائید . در هر جزو خانه قابلیت وصال به یک دکورا سیون گوناگون موجود هست بایستی با نگاهی گوناگون به اصل و مبنا کار نگاه شود .

ممکن است عوارض زیادی برای مرمت ساختمان همراه با پباده سازی یک ماکت مشابه سازی شده وجود داشته باشد ولی بعضی وقتها به خواسته احیای یک اثر تاریخی از دست رفته یا این که تخریب شده‌است که دارنده قیمت تاریخی و فلسفه‌ی هنری - معماری بالایی است .

ارثیه معماری جزء ارزش‌ ها و ویژگی‌ هایی است که هر ملتی به آن ‌ها می نازد , چنین میراثی نشان‌دهنده‌ی مفاهیم دولتی و آرم فرهنگ وتمدن و ابلاغ کننده‌ی نام‌و‌نشان آن مردمان است , وچون حضور این ابنیه برای ثابت تاریخچه‌ی یک ملت ضروری و کافیست , مراقبت و حفاظت از آنها و آن‌گاه زنده سازی آنها زیاد حیاتی و مهم است .

گونه های تجدید بنا از حیث معیارهای نوین

نوسازی حفاظتی :
در‌این روش ادعایی بر انجام تصمیم فوق‌ العاده‌ ای , چه از نگاه فنی و چه هنری , نیست و تنها انگیزه مهم محافظت و حفاظت از قراراست , فارغ از آنکه محتوای هنری - فلسفی آن تغییر تحول نماید .

تجدید بنا سبکی یا این که آناستیلوزی :
برای سازه های مرتبط با گذشته‌ های خیلی به دور که میزان ویرانی آن ها زیاد مضاعف است و همینطور نمایانگر سبک یا این که شیوه معماری فرنگی باشد که از طرفی کامل شدن آنان با کذب جلوه نماید .

تطهیر سبکی :
ممکن است دخالت‌ ها و تعداد متریال ‌ها , اعضا و تجهیزاتی که به بنای با اهمیت افزوده شده و در سیستم های الکترونیکی نیز ثبت شده‌اند , از سوی بازسازی کننده‌ی بعدی افراطی یا این که بی‌مورد تشخیص داده ‌شود .
حذف این عنصرها مازاد یا این که به ‌نوعی افراطی را پاک سازی میگویند .

نوسازی تکمیلی یا این که الحاقی :
کامل شدن تخریبی‌ های انجام شده برای کاربردی‌ خیس شدن این سازه‌ ها در فضای همگانی و شهری نوین و به‌ سرویس در آوردن ‌آن‌ها برای راحت‌ خیس کردن بخشی از معاش مردمان . به‌این عملیات ملحق کردن بنا ‌های غیر قابل به کار گیری به ساختمان‌ های کاربردی شهر , بازسازی الحاقی می‌گویند .

گشوده زنده‌ سازی یا این که بازسازی تاریخی :
این چنین که نقش تاریخی بنا یا این که سازه , تعیین‌ کننده‌ی چگونگی تجدید بنا آن است .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.