خدمات جوشکاری سیار در مناطق مختلف تهران

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خدمات جوشکاری سیار در مناطق مختلف تهران

جوشکاری چیست و چگونه انجام می شود؟

جوشکاری فرآیندی است که در آن از انرژی برق برای ذوب کردن یک فلز استفاده می شود و این دو فلز بعد از ذوب شدن به هم دیگر متصل می شوند. با استفاده از الکترود ها و مشعل …. جوشکاری می کنند. جوشکای و آهنگری کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید خیلی خوب ایمنی را رعایت کنید. 

جوشکاری چیست و چگونه انجام می شود؟

جوشکاری فرآیندی است که در آن از انرژی برق برای ذوب کردن یک فلز استفاده می شود و این دو فلز بعد از ذوب شدن به هم دیگر متصل می شوند. با استفاده از الکترود ها و مشعل …. جوشکاری می کنند. جوشکای و آهنگری کار پیچیده و سختی نیست و فقط باید خیلی خوب ایمنی را رعایت کنید.


تجهیزات و لوازم برای آهنگری و جوشکاری:


جوشکاری تجهیزات و ابزارهای مختص به خود را دارد و باید همه آن ها را از جایی معتبر تهیه کنید. تا باعث اتلاف فقط نشود و به شما آسیب نزند و کار خود را به خوبی انجام دهند.



جوشکاری سیار آرگون با دستگاه پرتابل


جوشکاری آرگون به جوشکاری تحت پوشش گاز آرگون میگویند به همین دلیل برای انجام جوشکاری آرگون علاوه بر دستگاه مخصوص شما به یک کپسول که حاوی گاز آرگون باشد نیز احتیاج دارید . دستگاه جوش آرگون را نیز معمولا دو یا سه فاز میسازند . برای جوشکاری سیار آرگون یا پرتابل علاوه بر لزوم کوچکتر و کم وزن بودن دستگاه و کپسول گاز باید دستگاه شما تکفاز باشد.

معمولا در دستگاه های آرگون ، تا ۲۰۰ آمپر را تکفاز و ۲۰۰ به بالا دو یا سه فاز میباشد. پس بدین ترتیب برای جوشکاری پرتابل یا سیار آرگون شما باید هم دستگاه تکفاز داشته باشید تا در صورت نبود برق سه فاز بتوانید عمل جوشکاری را انجام داده و هم باید کپسول با حجم لیتر کمتری داشته باشید تا به راحتی قابل حمل باشد.


کلیه امور جوشکاری، برشکاری و سرویس‌های خرده‌کاری در محل


تعویض و تعمیر لولاهای پوسیده و زنگ‌زده و تغییر جهت باز شدن در‌ها و پنجره‌ها
تعویض قطعات پوسیده ساختمان اعم از پایین در‌ها و ستون‌های درها با ورق و ستون‌های هم‌سایز و هم‌شکل
تعمیر و رگلاژ در‌های ورودی ساختمان و زدن جای قفل‌های آویز و کتابی



مجموعه خدمات جوشکاری در محل این گروه عبارت است از:


انجام کلیه خدمات جوشکاری، برشکاری، مهاربندی، اجرای کامل اسکلت فلزی، آهنکشی، نبشی کشی، تیرآهن کشی، اجرای کامل انواع سایبان، نرده پله، اجرای انواع سازه های فلزی کانکس انباری، بالکن، قاب، حفاظ، دزدگیر، رابیتس بندی، جوش انواع فلزات، پارتیشن بندی انواع سازه ها، ساخت انواع پل و رمپ، شاسی بندی و حصار کشی منبع آب، نبشی کشی آسانسور، آلاچیق، درب و پنجره، اجرای سوله با قوطی، انجام کلیه تعمیرات و…



جوشکاری سیار مرکز تهران در تمامی نقاط تهران خدمات جوشکاری سیار ارائه می‌دهد.


گروه تشکیل شده در جوشکاری سیار تهران در تمام نقاط تهران و در تمام روزهای هفته خدمات مرتبط با آهنگری و جوشکاری در محل ارائه می دهد. از جمله در محله‌ها و شهرک های ، یوسف آباد، امیرآباد، عباس‌آباد، جلفا، خواجه عبدالله، بهارشیراز، زرتشت، بهجت آباد، تخت جمشید (طالقانی)، تخت طاووس، سهروردی، آپادانا، توحید، جمهوری (نادری)، استانبول، توپخانه، لاله زار، باغ صبا، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان و …



ساخت سقف سایه‌بان بر روی حیاط و پارکینگ


سقف‌های معمولی که به‌صورت یک سازه نگهدارنده سبک برای سقف حیاط و پارکینگ با پوشش‌های مختلف (ایرانیت، پلی‌کربنات و طلق‌های چروک) ساخته می‌شود.
سقف‌های حاوی پشم شیشه که به‌صورت یک سازه نگهدارنده و پوشش ایرانیت، فلزی و در زیر پوشش پشم شیشه توری فلزی ساخته می‌شود.
سقف‌های خرپا و سیار مقاوم برای ارتفاع و عرض و طول بالا برای دامداری‌ها و دامپروری‌های و سقف‌های یک‌شیب سوله‌ها.


خدمات آهنگری و جوشکاری:

آهنگری و جوشکاری انواع مختلفی دارد که نیازهای مصرف کننده را برطرف می کند. برای زندگی روزمره خود و برطرف کردن خرابی ها می توان از خدمات آهنگری و جوشکاری کمک گرفت تا بتوان راحت تر زندگی کرد.


آهنگری و جوشکاری توسط اکیپ های متخصص و دوره دیده باید انجام شود. هزینه خدمات آهنگری و جوشکاری ازشرکت اعلام شده و توسط کارشناسان دریافت می شود.


ساخت حفاظ در و پنجره

حفاظ‌ در و پنجره معمولاً از قوطی‌های ۲۰ در ۲۰ سبک و سنگین و یا میلگرد و تسمه‌های در هم پرس‌شده، به‌صورت در آکاردئونی ساخته می‌شوند که برای جلوگیری از ورود افراد در هنگام خالی بودن منزل و امنیت بیشتر به کار می‌رود.


به طور خلاصه خدمات جوشکاری سیار مرکز تهران به شرح زیر می‌باشد.

نصب نرده حفاظ، نصب نرده روی دیوار، نرده شاخ گوزنی و نرده راه پله، تعمیرات درب و پنجره، تعمیر انواع درب ریلی فلزی، نصب درب آکاردئونی (کشویی)، آهن کشی سقف، پوشش سقف با پلی کربنات، پوشش سقف پاسیو و سقف حیاط خلوت، ساختن جا کولری، ساخت پل ماشین رو، نصب جا قفلی، جوشکاریو تعویض لولاء شکسته و انواع خرده کاری ها و …


تکنیک های جوشکاری، ابزار جوشکاری

در زمان جوشکاری در محل و… لازم است تا جوشکار موارد ذیل را رعایت کند و مجهز به این ابزار باشد.

پوشش مناسب حین کار اعم از لباس مخصوص، کلاه، دستکش و عینک و…
قبل از انجام فرآیند جوشکاری حتما محلی که قرار است جوشکاری در آن محل صورت بگیرد، را تمییز کنید تا کیفیت جوش بالا برود.
انتخاب الکترود مناسب (اگر جوشکاری با استفاده از الکترود می باشد، حتما از الکترود های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید)
اگر در غرب تهران حضور دارید، سعی کنید از خدمات جوشکار غرب تهران استفاده کنید. اگر در شرق تهران حضور دارید، نباید با جوشکار شمال تهران تماس بگیرید چرا که رعایت این نکات از تکنیک های مهم در کاهش هزینه های جوشکاری می باشد.

منبع: خدمات جوشکاری سیار در تمام مناطق تهران - تلگراف
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.