خدمات تعمیرات کولرهای گازی زیمنس در تهران

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

خدمات تعمیرات کولرهای گازی زیمنس در تهران

خدمات تعمیر کولرهای گازی زیمنس در تهران

در روزهای گرم تابستان عیب یابی و تعمیر کولر گازی زیمنس از اهمیت بسزایی برخوردار است، زیرا اگر تعمیر و عیب یابی به درستی صورت نپذیرد، کولر گازی به هیچ عنوان باد خنک تولید نمی‌کند و مجبور به تحمل هوای گرم و شرجی خواهید بود.

از طرفی اگر عیب یابی و تعمیر کولر گازی زیمنس به درستی انجام نپذیرد، ممکن است عملکرد قطعات درونی دستگاه با مشکل مواجه شود و کولر گازی به طور کامل از کار بیفتد.


اگر شما هم دارای یک کولر می باشید و یا قصد خرید نیز دارید می توانید با خیال راحت با نمایندگی تعمیرات کولر گازی زیمنس اقدام به خرید کنید و از خدمات گارانتی بلند مدت نیز استفاده کنید ما برآن هستیم تا با ارائه قیمت های پایین و مناسب در بین دیگر مرکز ها رضایت مشتری را در قبال خدمات و کیفیت تعمیراتی خوب جلب نماییم.



کولر گازی بخریم یا تعمیرش کنیم؟

زمانی که در فصل گرم سال کولر گازی شما با مشکل مواجه می‌شود به دلیل شرایط حساسی که در آن قرار می‌گیرید ممکن است به یک تعمیرکار کولر گازی غیرحرفه‌ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید.


مشکلاتی که این موضوع می‌تواند برای شما به وجود آورد علاوه بر تعمیر نشدن کولر گازی امکان تحمیل هزینه‌های اضافی به شمارا نیز در بر خواهد شد که در صورت تماس با تعمیرکاران متخصص کولر گازی زیمنس شما با مشکلی به‌غیراز خرابی کولر گازی خود روبرو نخواهید شد.


برای تعمیر و سریس کولر گازی می دانیم که بخشهای اصلی یک دستگاه کولر گازی شامل یک بخارکننده جهت جذب گرمای هوا (اواپراتور)، یک کمپرسور جهت متراکم کردن گاز مبرّد، یک کندانسور بیرونی جهت خنک کردن مبرد ، شیر انبساط تشکیل گردیده است. که با توجه به داشتن سرویسکاران و تعمیرکاران معتبر در شهر تهران انجام خدمات تعمیر و سریس برای تمام بخشهای کولر گازی امکان پذیر است.





انواع خدمات مربوط به کولرهای گازی زیمنس

در این قسمت مواردی رو بیان می کنیم که اکثر مردم با این مشکلات سروکار دارند و در هنگام استفاده از کولرها این مشکلات رخ می دهد. اکثر تماس های افراد به خاطر همین مشکلاتی هست که در قسمت زیر وجود دارد.


• چرا کولر گازی زیمنس اصلا باد خنک نمی زند؟

• چند روز هست که کولر گازی زیمنس سرمای کمی تولید می کند؟

• نمی دانم چرا ریموت کنترل کولر گازی زیمنس کار نمی کند و خراب هست؟

• اصلا از شدت پرتاب باد کولر گازی راضی نیستم.

• هر کاری می کنم کولر گازی زیمنس روشن نمی شود.

• از داخل کولر گازی آب به بیرون می ریزد.

• یکدفعه صدای کولر زیمنس کم و زیاد می شود. اکثر زیاد می شود.

• چرخش پره های کولر کار نمی کند و خراب هست.

• کولر گازی زیمنس نیاز بهس رویس دارد و من نمی توانم انجام دهم.



سایت کارباما هم خدماتی مانند سایت تاسیسات سرویس در زمینه تعمی رو سرویس کولر زیمنس را انجام می دهد. اگر به این خدمات نیاز دارید می توانید بر روی کلمه تعمیر کولر گازی زیمنس کلیک کنید.


دقت داشته باشید که سرویس کولر گازی فقط شامل شستشوی پنل ها نمی شود بلکه یکی دیگر از مواردی که توسط گروه فنی فدک تهویه هنگام سرویس کولر گازی انجام می شود بررسی میزان شارژ گاز کولر گازی می باشد.

مقدار گاز کولر گازی نقش بسیار مهمی در عملکرد سیستم دارد به نحوی که اگر مقدار آن از حد طبیعی کاهش پیدا کند کولر گازی باد گرم می زند یا باعث یخ زدگی دستگاه می شود.

به طور طبیعی نباید گاز دستگاه کم شود اما اگر به دلیل سوراخی کمپرسور یا نصب غیر صحیح کولر گازی گاز دستگاه کم شود باید مجددا شارژ گاز کولر گازی انجام شود.



تعمیرات کولر گازی زیمنس


در نمایندگی تعمیرات کولر گازی زیمنس تاسیسات سرویس ما به صورت کاملا تخصصی اقدام به تعمیر قطعات میکنند و گارانتی قطعات تعمیر شده توسط ما شامل شما می شود و اگر تا چند روز پس از تعمیر مجدد قطعه دچار مشکل شود ما به صورت رایگان جهت تعمیر کولر گازی زیمنس در محل شما حضور پیدا می کنیم و اقدام به رفع مشکل شما در کم ترین زمان ممکن می کنیم.


خدمات پس از تعمیر کولر گازی زیمنس را فقط در نمایندگی ما می توانید یافت کنید زیرا در نمایندگی های دیگر این ریسک را به هیچ وجه نمی پذیرند که گارانتی کنند قطعه را و چون وسیله برقی می باشد می گویند احتمال خرابی هر لحظه آن وجود دارد اما ما اینگونه نمی گوییم و تمامی قطعات تعمیر شده را گارانتی می کنیم.





لیستی از مشکلات خرابی کولر گازی زیمنس


  • کولر گازی گرمایش ندارد.
    نشان دادن پیغام خطا یا کد ارور کولر زیمنس به محض روشن شدن
    روشن نشدن کولر گاز و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل کولر گازی
    یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی
    کمپرسور کولر گازی یخ زده است و یا آبریزش (نشتی) دارد.
    مبرد کولر چکه می کند (آبریزش یا نشتی دارد).
    موتور روشن و خاموش می شود.
    دمای خروجی دستگاه متغیر است.
    سر و صدای دستگاه زیاد و غیر عادی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.