تاریخچه سئو و نگاهی اجمالی به آینده آن

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

تاریخچه سئو و نگاهی اجمالی به آینده آن

تصور جهانی بدون موتورهای جستجو دشوار است. حتی با وجود اینکه تنها دو دهه از عمر آنها می گذرد ، موتورهای جستجو به مردم ابرقدرت با دانش نامحدود در نوک انگشتان خود داده اند. و با این منبع بی پایان دانش ، بسیاری از چیزهای زندگی ما تغییر کرده است.
تصور جهانی بدون موتورهای جستجو دشوار است. حتی با وجود اینکه تنها دو دهه از عمر آنها می گذرد ، موتورهای جستجو به مردم ابرقدرت با دانش نامحدود در نوک انگشتان خود داده اند. و با این منبع بی پایان دانش ، بسیاری از چیزهای زندگی ما تغییر کرده است.

موتورهای جستجو نحوه کشف اطلاعات را تغییر داده اند. آنها نحوه ارتباط ما با دوستان و خانواده را تغییر داده اند. و مهمتر از همه ، آنها تغییر داده اند که ما به دنبال کالاها و خدمات هستیم. دیگر منتظر نیستیم که متوجه یک آگهی تبلیغاتی شویم تا متوجه شویم که به چیزی احتیاج داریم - ما به طور فعال در جستجوی اطلاعات آنلاین درباره محصولات و خدماتی هستیم که می خواهیم بخریم.

این تغییر رفتارهای مصرف کننده منجر به رشد چشمگیر در زمینه سئو شده است زیرا کسب و کارها به دنبال سرمایه گذاری از مشتریان بالقوه ای هستند که اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات خود را به صورت آنلاین جستجو می کنند. امروزه تقریباً یک میلیون نفر در LinkedIn با عنوان SEO در شغل خود حضور دارند.

اما با پیشرفت SEO ، تقسیم فزاینده ای بین افرادی که در بازاریابی سعی می کنند در دستورالعمل های Google باقی بمانند (به بهترین وجه ممکن) و کسانی که سعی می کنند الگوریتم را شکست دهند ، افزایش یافته است. بنابراین موتورهای جستجو - با تغییر الگوریتم های خود - بارها واکنش نشان دادند. گوگل می خواهد شرکت های پاداش دهنده كه مارك های تجاری را توسعه می دهند و مشتریان خود را در درجه اول قرار دهند. آنها می خواهند کسب و کارها محتوای ارزشمندی ایجاد کنند و سیگنال های تجاری (پیوندها و اشتراک های اجتماعی) کسب کنند. اما هنوز برخی از افراد فکر می کنند که تنها راه رسیدن به بالای گوگل ترفندها ، نقشه ها و هرزنامه است.

وضعیت مداوم تغییر در جستجو باعث می شود که مردم اصلاً از اهمیت سئو سوال نکنند. همین هفته یک انتشارات مهم خبری س SEOال کرده است که آیا SEO از بین رفته است؟

برای کمک به درک دنیای سئو امروز ، تصمیم گرفتیم به گذشته برگردیم. در SlideShare زیر ، برخی از بزرگترین رویدادهای تاریخ SEO در دو دهه گذشته را ترسیم کرده ایم - همه اینها به شکل گیری صنعت سئو که امروزه می شناسیم کمک کرده است. SlideShare از داستان های بزرگ خبری ناشی از به روزرسانی های گوگل ، گرفته تا برخی از حقایق کمتر شناخته شده در مورد سئو SEO ، به ما نشان می دهد که جستجوگرها چقدر پیش رفته است.

بنابراین SEO امروز چیست؟

با نگاهی به تاریخچه جستجوگرها ، می فهمیم که چه مقدار استراتژی بازاریابی برای انطباق با الگوریتم های موتور جستجو تغییر کرده است. امروز ، گوگل می خواهد به شركت هایی كه كمتر روی الگوریتم های بازی و بیشتر در ایجاد ارزش برای سرنخ و مشتریان خود تمركز می كنند ، پاداش دهد. استراتژی ای که امروز گوگل دوست دارد شامل موارد زیر باشد:

وب سایتی با تجربه کاربری شگفت انگیز. یکی از مواردی که باعث می شود افراد بیشتر بخواهند به آنجا بازگردند زیرا با توجه به مشتریان بالقوه و موجود شما توسعه یافته است.

محتوایی که برای گروه خاصی از افراد طراحی شده است. افرادی که اهداف ، نقاط درد و چالش های مشترکی دارند (ما این خریداران را personas می نامیم). محتوایی که در مکان مناسب و در زمان مناسب موجود است ، بنابراین مفید و مرتبط است ، بدون وقفه است.

کانال های اجتماعی که برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می شوند تا به آنها کمک کنند و آنها را خوشحال کنند.

اگر من روی آن موارد تمرکز می کردم ، آیا می توانم یک استراتژی SEO خوب داشته باشم؟ آیا شروع به جذب ترافیک بیشتر از Google می کنم؟ البته من می خواهم ، زیرا من در حال ساختن یک نام تجاری هستم و همه ما می دانیم که اریک اشمیت از Google در مورد مارک ها چه فکر می کند (و اگر این کار را نکنید ، ممکن است بخواهید نگاهی به SlideShare بالا بیندازید ؛).

امروز ، اگر یک آژانس موتور جستجو یا شرکتی هستید که روی بازاریابی ورودی متمرکز هستید ، تمرکز بر "سئو" به معنای سنتی است که می تواند نتایج شما را به بیراهه ببرد. فراتر از ذره ذره فنی آنچه که همیشه انجام داده اید ، نگاه کنید و درباره تصویر بزرگتر فکر کنید:

هنگام برنامه ریزی استراتژی کلمات کلیدی خود ، در مورد شخصیت های خریدار خود و اینکه چه کلمات کلیدی به آنها مرتبط هستند فکر کنید. آنها از چه زبانی برای جستجوی اطلاعات مرتبط با محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند؟ از این زبان در کپی وب سایت و پست های وبلاگ خود استفاده کنید.

درک درستی از افرادی که سعی در جذب آنها به سایت خود دارید داشته باشید. این به شما کمک می کند یک تجربه کاربری دوست داشتنی ایجاد کنید. وقت خود را صرف تماشای مناطقی از سایت خود با میزان جذابیت پایین و نرخ پرش بالا کنید. آیا فرصت هایی برای بهبود این وجود دارد؟ میزان ترافیک از دستگاه های تلفن همراه با سرعتی غیرعادی افزایش می یابد. آیا تجزیه و تحلیل خود را بررسی کرده اید تا بفهمید چقدر از تلفن همراه بازدید می کنید؟ اگر قابل توجه است ، باید تجربه کاربر سایت تلفن همراه خود را نیز در نظر بگیرید.

آیا محتوای شما با توجه مشتریان رویایی شما تولید شده است یا از منابع بی کیفیت برای ایجاد فقط محتوای زیادی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی استفاده می کنید؟ مطالب واقعاً مهم هستند. محتوای مناسب به حل مشکلات افراد کمک می کند. چیزی با ارزش واقعی در اختیار آنها قرار خواهد داد. آن فراتر از وب سایت شما زندگی خواهد کرد. مردم آن را با شبکه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند. آنها آن را نشانه گذاری می کنند و دوستان را به آن ارجاع می دهند. محتوا باید به شما در جذب پیوند ، فروش و کاهش هزینه های تجاری کمک کند.

روابط با اینفلوئنسرها بخشی اساسی از هر استراتژی بازاریابی است. صنعت روابط عمومی سالهاست که این موضوع را می داند ، اما شرکتهای موتور جستجو بیش از همه قادر به توسعه این روابط به روشی کاملا متفاوت هستند. ریچارد باکستر (از سایت SEOGadget) روند هدفمندی برای دسترسی به محتوای شما می تواند منجر به لینک ها ، اشتراک های اجتماعی و مراجعه های زیادی شود.

بازاریابی اکنون به همه چیز در ارتباط است. آیا از کانال های اجتماعی برای لذت بردن از مشتریان خود استفاده می کنید؟ این بخش مهمی در توسعه خود به یک برند واقعی است. برای انجام این کار ، بدیهی است که شما به ابزار اجتماعی مناسب نیاز دارید.

اگر تاریخچه سئو به ما چیزی یاد داده باشد ، دنیای سئو در حال بزرگتر شدن است - دیگر فقط در مورد کلمات کلیدی مناسب نیست. شرکت های سئو قادر به انجام این تغییر هستند. بسیاری از متخصصان سئو در حال حاضر هستند. شرکت های سئو نیاز به بیدار شدن و بوی قهوه دارند. این یک روز جدید در جستجو است.

صحبت از قهوه است ، اگر می خواهید هر روز یک نکته سریع در زمینه جستجوگر تحویل به صندوق ورودی خود ارسال کنید ، می توانید در سری راهنمایی های متخصص SEO ما ثبت نام کنید. تفکر کوتاه ، عملی و رو به جلو است - خواندن عالی برای جفت شدن با قهوه صبحگاهی. با کلیک روی تماس برای اقدام در زیر ثبت نام کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.