بلاگ نویسی حرفه‌ای

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

بلاگ نویسی حرفه‌ای

چطور می بایست تعداد مخاطبان بلاگ را ارتقاء دهیم و طرفدارانی بامسئولیت داشته باشیم؟ نکته‌ها و ترفندهای متعددی برای وب لاگ نویسی و تولید یک بلاگ خلاقانه و پرطرفدار موجود هست که به رونق کسب و امور یاری متعددی می نماید .
بلاگ نویسی حرفه‌ای
چطور می بایست تعداد مخاطبان بلاگ را ارتقاء دهیم و طرفدارانی بامسئولیت داشته باشیم؟ نکته‌ها و ترفندهای متعددی برای وب لاگ نویسی و تولید یک بلاگ خلاقانه و پرطرفدار موجود هست که به رونق کسب و امور یاری متعددی می نماید .


ازنظر بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو , بایستی این نکته را مدام مدنظر داشته باشید که بلاگ و محتوایی که ساخت میکنید , می بایست با وب‌سایت موردنظرتان تماما هماهنگ و یک‌پارچه باشد تا بیش تر از پیش , موردتوجه موتورهای جست‌وجو قرار بگیرید . علاوه‌براین , بهینه سازی وب سایت یا این که به عبارتی بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو , به طور کامل به محتوای شما وابسته است .

زمانی‌که برای گزینش مورد بلاگ تصمیم میگیرید , عملکرد نمائید چیزی را تعیین نمایید که خواننده گان و موتورهای جست‌وجو درپی آن می باشند. درواقع موضوعی که هر دو طرف را راضی نماید . عملکرد فرمایید مطالب بلاگ خیلی همگانی نباشد . بر یک مورد یگانه تمرکز فرمایید و روی آن بیش تر تأکید داشته باشید . رده خویش را پیدا فرمایید , آن را دنبال نمایید و عملکرد نمایید از مسئله اساسی بدور نشوید .

یک عدد دیگر از نکاتی که در بلاگ نویسی می بایست به آن دقت فرمایید این است که درمورد چیزی که خودتان به آن عشق دارید بنویسید , در غیر این شکل , تمایلی برای تایپ کردن نخواهید داشت . در حالتی‌که درین کار , عشق و شوق و اشتیاق وجود نداشته باشد , محتوای جذابی ساخت نمیشود , درنتیجه موضوعی پیدا نمایید که با آن راحتید و تنها درمورد آن بنویسید .

در صورتی‌که محتوای مناسب مخاطبان را ارائه نکنید , نمی‌توانید در باب بلاگ نویسی به توفیق دست پیدا نمایید . به مخاطبان , مطالبی را ارائه فرمائید که پیرو آن می گردند و در جست‌وجوهای اینترنتی خویش آن را دنبال می کنند . ارائه‌ی مطالب گرانبها یک کدام از مهمترین نکاتی است که در ایجاد محتوا می بایست به آن دقت فرمایید .

نباید انتظار داشته باشید که یک بلاگ بسازید و فارغ از تبلیغ و بازاریابی , مخاطبان متعددی را در راستای بلاگ جذب فرمایید . می بایست برای معرفی و تبلیغ بلاگ , همت فرمایید و این کار را با روش‌های گوناگون انجام دهید .

میتوانید با بلاگرهای دیگر رابطه برقرار نمایید و از آنان بخواهید که شمارا معرفی نمایند یا این که با گذاشتن کامنت‌های گرانبها برای بقیه وبلاگ‌ها , اعتنا مخاطبان و بقیه بلاگرها را جلب نمائید .


مخاطبان خویش را تشویق نمایید که با شما و بقیه مخاطبان , تعامل داشته باشند و در بخش‌های متفاوت آن شرکت کردن نمایند . از آن‌ها بخواهید که نظرات‌شان را درمورد مقاله‌های متعدد ارائه و سؤال نمایند . هر جایی که احتمال دارد , آن ها را برای شرکت کردن و تعامل اضافه تشویق فرمایید .

کاری فرمایید که لحاظ دادن برای خوا‌نندگان بلاگ آسان باشد . این‌که مخاطبان , شوق متعددی برای کامنت گذاشتن در بلاگ شما ندارند , امکان دارد عوارض متعددی داشته باشد . ب

زمانی بلاگ شما به مرحله‌ای میرسد که بیشتراز هزار مخاطب در ماه به آن سر میزنند , احتمال دارد خودبا‌وری خویش را برای تایپ کردن ازدست بدهید و این به طور کامل طبیعی است .

مردمان پیشین از تلاوت بخشی از به جزو مقاله , آن را بررسی و نسخه برداری می کنند . به این ترتیب چنانچه کاری نمائید که قرائت مطالب شما راحت‌تر و سریع‌تر باشد , دقت مخاطبان را جلب خواهید کرد . در هر جایی از مقاله که امکان‌پذیر است , از فهرست‌ها , نقل قول‌ها و بقیه موردها شبیه به‌عنوان یک زنگ تفریح به کار گیری فرمایید .

با به کار گیری از ابزارهای متعدد می توانید پی ببرید که مخاطبان , چطور به بلاگ شما رسیده‌اند و با جست‌وجوی چه موضوعاتی , مطالب شما‌را پیدا کرده‌اند . با به کار گیری از این آمار , می توانید محتوای بلاگ را مطابق نیازها و علایق مخاطبان , تنظیم فرمایید . از منابع بیرونی به کار گیری نمائید تا بفهمید مخاطبان درپی چه موضوعاتی میگردند .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.