براق در مقابل لمینیت مات در خانه شما

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

براق در مقابل لمینیت مات در خانه شما

ساختن یک خانه جدید یک فرایند بسیار هیجان انگیز است ، اما بعضی اوقات می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. وقتی تصمیم می گیرد در مورد آشپزخانه ، حمام و لباسشویی اتمام تصمیم گیری در مورد کشو و نیمکت شما باشد ، گزینه های زیادی وجود دارد و تعداد بی پایان تغییرات مختلفی را برای شما انتخاب می کند.
ساختن یک خانه جدید یک فرایند بسیار هیجان انگیز است ، اما بعضی اوقات می تواند بسیار طاقت فرسا باشد. وقتی تصمیم می گیرد در مورد آشپزخانه ، حمام و لباسشویی اتمام تصمیم گیری در مورد کشو و نیمکت شما باشد ، گزینه های زیادی وجود دارد و تعداد بی پایان تغییرات مختلفی را برای شما انتخاب می کند.

در اینجا ، در Aussie ، ما راهنمای آماده سازی در مورد براق و براق جلد مات را ارائه داده ایم ، تا بینش و بینشی از آنچه می تواند به بهترین وجه کار کند ، ارائه دهیم.


انتخاب لمینت:
در طول جلسه قبل از شروع ، به شما مجموعه ای از گزینه های چند لایه ، با رنگ ها و الگوهای مختلف نشان داده می شود. اولین واکنش فرد - "وای ، چگونه می توانم فقط یک مورد را انتخاب کنم؟" این جایی است که مشاوران ما از قبل شروع می شوند.

بگذارید مشاور شما قبل از شروع تصمیم گیری را برای تصمیم گیری در مورد بهترین رنگ در خانه شما راهنمایی کند. اگر می توانید انتخاب خود را به 3 یا 4 کاهش دهید که دوست دارید بهترین گزینه به علاوه انتخاب رنگ "کارت وحشی" باشد ، یک نقطه شروع عالی دارید.

در حالی که شما در اتاق پیش استراحت هستید ، به هر یک از این نمونه ها با نورپردازی مختلف نگاه کنید ، زیرا این می تواند بر نحوه تفسیر رنگ و الگوی شما تأثیر بگذارد. اگر مواردی وجود دارد که دوستشان ندارید ، می توانید فرآیند حذف را شروع کنید. این همچنین به شما در تصمیم گیری در مورد تصمیم گیری در مورد مات یا براق کمک می کند.

یک قانون عالی برای انتخاب براق برای نیمکت های شما و مات برای کابینت های شماست - اما این فقط یک پیشنهاد است. نکته جالب در مورد روند قبل از شروع این است که این خانه شماست ، و انتخاب شماست!

نکته دیگر قابل توجه این است که اگرچه لمینت از دوام بالایی برخوردار است ، از آنجا که هر روز از کانتر استفاده می شود ، خراش اجتناب ناپذیر است. با توجه به این نکته ، خراش ها به رنگی کمرنگ هستند و همین امر باعث می شود تا رنگ های تیره تر دیده شود و در واقع پنهان کردن آنها غیرممکن است.

اگر قلب شما روی میز عمیق خود روی یک رنگ عمیق تنظیم شده است ، الگویی را در آن رنگ پیدا کنید که ممکن است به پوشاندن خراش ها کمک کند. اگر به دنبال گزینه ای ماندگار تر هستید ، می توانید از ورقه ورقه رنگی انتخاب کنید که دارای لایه رنگی بسیار ضخیم تر از لمینیت معمولی است. اینها همه ملاحظاتی است که می توانید در روز با مشاور پیش از شروع کار خود صحبت کنید.


سطح براق یا نیمه براق:
فایده اصلی یک سطح براق بالا این است که آنها حداکثر میزان نور را منعکس می کنند ، از یک پایان روشن ، یکنواخت و دعوت کننده اطمینان حاصل می کنند. اثر انگشت و علائم صاف (هرچند که راحت تر دیده می شود) بدون استفاده از مواد شیمیایی به راحتی قابل حذف است.

یکی دیگر از مزایای براقیت بالا ، این است که این یک ویژگی به خودی خود است ، یک اتاق لوکس را به یک اتاق می دهد ، که به راحتی با دکوراسیون مینیمالیستی تکمیل می شود.


سطح مات:
از مزایای سطوح مات (بدون براق) این است که برای آشپزخانه های سنتی مناسب تر هستند. نشانه ها و خراش ها کمتر به چشم می خورند ، اما برخی ممکن است مات را دوست نداشته باشند و آن را "خیلی صاف" بدانند.

 از طرف دیگر ، بسیاری از افراد سبک مات را ترجیح می دهند و به دلیل طیف گسترده ای از الگوها و رنگ ها ، گزینه ها فراوان است.


چرا هر دو نه؟

آیا نمی توانید تصمیم بگیرید که آیا براق یا پایان مات را ترجیح می دهید؟ چرا برای براق شدن نیمه انتخاب نمی کنید؟ این ساتن مانند پایان تضمین می کند که از هر دو جهان بهترین استفاده را خواهید کرد.

خیلی براق یا کسل کننده نیست ، بنابراین احتمال خراش قابل مشاهده کاهش می یابد. فایده دیگر این است که خیلی انعکاس پذیر یا کسل کننده نیست ، به این معنی که بدون داشتن سطح بالای مزیت ، لبه لوکس به دست می آورید.

با مشاور قبل از شروع کار خود صحبت کنید تا ببینید چه گزینه هایی با سبک شما مطابقت دارد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.