بازاریابی فروش تجارت الکترونیکی را افزایش می دهد.

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

بازاریابی فروش تجارت الکترونیکی را افزایش می دهد.

بازاریابی عامل مهمی در فروش تجارت الکترونیکی است. اگر مصرف کنندگان نمی دانند شما چه کسانی هستید ، چه چیزهایی را می فروشید یا اینکه چرا باید با هزینه رقبا از شما سفارش دهند ، کمتر به وب سایت شما مراجعه می کنند و خرید می کنند.
بازاریابی عامل مهمی در فروش تجارت الکترونیکی است. اگر مصرف کنندگان نمی دانند شما چه کسانی هستید ، چه چیزهایی را می فروشید یا اینکه چرا باید با هزینه رقبا از شما سفارش دهند ، کمتر به وب سایت شما مراجعه می کنند و خرید می کنند.

یک طرح بازاریابی کاملاً مشخص می تواند به پاسخ دادن به این س helpالات کمک کند و ارتباطی بین آنچه مشتری می خواهد و چگونگی تجارت شما برای آن برقرار کند.

توجه به این نکته مهم است که هر مشتری بالقوه ای مایل به خرید از فروشگاه تجارت الکترونیک شما نیست. وارد قیف خریدار شوید.

مسیر مشتری از سه مرحله تشکیل شده است - آگاهی ، ملاحظه و تصمیم گیری.

مرحله آگاهی زمانی است که مشتری شما با مشکل یا فرصتی روبرو می شود که دوست دارد آن را حل کند یا از آن استفاده کند. آنها کمی عمیق تر خواهند فهمید که مشکلشان چیست و چگونه آن را قاب بندی می کنند.

مرحله تفکر زمانی است که مصرف کننده مشکل خود را شناسایی کرده و در مورد روش ها و گزینه های مختلفی که در دسترس او است تحقیق می کند.

مرحله تصمیم گیری زمانی است که آنها در مورد روش یا راه حل خود تصمیم می گیرند و لیستی از بازرگانان و محصولات مختلف مرتبط با آنچه را که به دنبال آن هستند ارائه می دهند.

بیایید بگوییم شرکت شما تخته های پارو می فروشد ، که سرمایه بزرگتری است که مصرف کننده می خواهد قبل از خرید در نظر بگیرد.

برای جلب توجه آنها در مرحله آگاهی ، ممکن است بخواهید برای افرادی که به دنبال فعالیت در دریاچه تابستان ، کارهای تابستان برای انجام کار روی آب یا به طور خاص تر - اجاره پادوها هستند ، تبلیغات هدفمندی انجام دهید.

داشتن آگهی مرتبط با محصولات خود یا مقاله ای در مورد "دلایل X برای سوار شدن به تخته دست و پنجه نرم" ممکن است توجه افرادی را جلب کند که کنجکاو هستند اما هنوز باید تحقیقات بیشتری انجام دهند.

رفتن به مرحله تفکر افرادی هستند که قصد سرمایه گذاری در تخته پادری را دارند.


نمونه هایی از نحوه دسترسی به این افراد شامل توصیفات مربوط به محصول شما و دلایل بهتر بودن آن از سوار شدن پارو یا تخته پد به همراه تخته های پارچه ای رقیب است.

سرانجام در مرحله تصمیم گیری ، تبلیغات یا تبلیغات بازاریابی شخصی می توانند آنها را از حد مجاز خارج کرده و به سمت خرید سوق دهند. آفرین.

طرح بازاریابی شما علاوه بر به دست آوردن مشتریان جدید ، می تواند نحوه ارتباط با خریداران موجود را نیز بیان کند.

خواه از طریق ایمیل های تبلیغاتی ، تبلیغات هدفمند مجدد یا جوایز ارجاع - راه های بی شماری برای ادامه موفقیت در لذت مشتریان خود وجود دارد.

و موفقیت در بازاریابی به معنای درآمد بیشتر برای سایت تجارت الکترونیکی شما است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.