بازاریابی درونگرا در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام یک است؟

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

بازاریابی درونگرا در مقابل بازاریابی دیجیتال: کدام یک است؟

در ظاهر ، این دو شبیه به نظر می رسند: هر دو در درجه اول بصورت آنلاین رخ می دهند و هر دو بر روی ایجاد محتوای دیجیتال برای مصرف مردم تمرکز دارند. پس چه تفاوتی دارد؟
در ظاهر ، این دو شبیه به نظر می رسند: هر دو در درجه اول بصورت آنلاین رخ می دهند و هر دو بر روی ایجاد محتوای دیجیتال برای مصرف مردم تمرکز دارند. پس چه تفاوتی دارد؟

اصطلاح "بازاریابی دیجیتال" تفاوتی بین تاکتیک های فشار و کشش بازاریابی (یا آنچه اکنون می توانیم از آن به عنوان روش های "ورودی" و "خروجی" یاد کنیم) قائل نیست. هر دو هنوز هم می توانند زیر چتر بازاریابی دیجیتال قرار بگیرند.

تاکتیکهای خروجی دیجیتال با هدف قرار دادن یک پیام بازاریابی مستقیماً در مقابل تعداد بیشتری از افراد در فضای آنلاین وجود دارد - صرف نظر از این که این پیام مرتبط باشد یا مورد استقبال قرار گیرد.

به عنوان مثال ، بنرهای تبلیغاتی جذاب که در بالای بسیاری از وب سایت ها مشاهده می کنید ، می توانند محصولی یا تبلیغاتی را به سمت افرادی که لزوماً آماده دریافت آن نیستند برسانند.

از طرف دیگر ، بازاریاب هایی که از تاکتیک های ورودی دیجیتال استفاده می کنند ، از محتوای آنلاین استفاده می کنند تا مشتریان هدف خود را با تهیه دارایی های مفید برای آنها جذب کنند.

یکی از ساده ترین و در عین حال قدرتمندترین دارایی های بازاریابی دیجیتال ورودی ، وبلاگ است که به وب سایت شما اجازه می دهد از شرایطی که مشتریان ایده آل شما در جستجوی آن هستند استفاده کند.

در نهایت ، بازاریابی ورودی روشی است که از دارایی های بازاریابی دیجیتال برای جذب ، تعامل و لذت بردن از طریق اینترنت مشتری استفاده می کند. از طرف دیگر ، بازاریابی دیجیتال به سادگی یک چتر برای توصیف تاکتیک های بازاریابی آنلاین از هر نوع است ، صرف نظر از اینکه ورودی یا خروجی در نظر گرفته شوند.

آیا بازاریابی دیجیتال برای همه مشاغل مفید است؟

بازاریابی دیجیتال می تواند برای هر شغلی در هر صنعت مفید باشد. صرف نظر از آنچه شرکت شما می فروشد ، بازاریابی دیجیتال همچنان شامل ایجاد شخصیت خریدار برای شناسایی نیازهای مخاطبان شما و ایجاد محتوای آنلاین با ارزش است. با این حال ، این بدان معنا نیست که همه مشاغل باید یک استراتژی بازاریابی دیجیتال را به همان شیوه اجرا کنند.

بازاریابی دیجیتال B2B

اگر شرکت شما تجارت به تجارت (B2B) است ، احتمالاً تلاش های شما در زمینه بازاریابی دیجیتال حول تولید سرب آنلاین متمرکز است و هدف نهایی این است که کسی با یک فروشنده صحبت کند. به همین دلیل ، نقش استراتژی بازاریابی شما جذب و تبدیل بالاترین کیفیت برای فروشندگان شما از طریق وب سایت و پشتیبانی کانال های دیجیتال است.

فراتر از وب سایت خود ، احتمالاً تصمیم خواهید گرفت که تلاش خود را بر روی کانالهای متمرکز بر تجارت مانند LinkedIn بگذارید ، جایی که جمعیت شما وقت خود را به صورت آنلاین می گذراند.

بازاریابی دیجیتال B2C

اگر شرکت شما بسته به میزان قیمت محصولات شما از تجارت با مصرف کننده (B2C) استفاده می کند ، احتمالاً هدف شما از تلاش های بازاریابی دیجیتال جذب افراد به وب سایت شما و تبدیل شدن آنها به مشتری بدون نیاز به مکالمه است. یک فروشنده.

به همین دلیل ، شما احتمالاً کمتر به "معیارها" به معنای سنتی آنها تمرکز می کنید ، و بیشتر به ایجاد یک سفر سریع خریدار ، از لحظه ورود شخصی به وب سایت شما ، تا لحظه خرید خود تمرکز می کنید. .

این اغلب به معنای ویژگی های محصول شما در محتوای شما بالاتر از حد ممکن در یک بازاریابی B2B است ، و شما ممکن است نیاز به استفاده از CTA (دعوت به عمل) قوی تر داشته باشید.

برای شرکت های B2C ، کانال هایی مانند اینستاگرام و Pinterest اغلب می توانند از سیستم عامل های LinkedIn با محوریت تجارت با ارزش تر باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.