از عنوان اینستاگرام خود با یک لینک کسب درآمد کنید

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

از عنوان اینستاگرام خود با یک لینک کسب درآمد کنید

به نظر می رسد افراد مشهور و مشهور در اینستاگرام باید خود را برای بروزرسانی بزرگ آماده کنند. برای قرار دادن پیوند در زیرنویس اینستاگرام ، پول دریافت کنید.
به نظر می رسد افراد مشهور و مشهور در اینستاگرام باید خود را برای بروزرسانی بزرگ آماده کنند. برای قرار دادن پیوند در زیرنویس اینستاگرام ، پول دریافت کنید.

به تازگی ، یک برنامه ثبت اختراع پیدا شده است که در آن اینستاگرام قصد دارد برای اضافه کردن لینک به شرح تصاویر برای عکس ها یا پست ها ، هزینه ای را دریافت کند. توسط مایک مورفی به عنوان بخشی از برنامه هفتگی ثبت اختراع فناوری کشف شد.

برنامه ثبت اختراع ، که برای اولین بار توسط شرکت مادر اصلی اینستاگرام ، فیس بوک ، در سال 2016 راه اندازی شد ، این است که وقتی کاربر URL را به عنوان اضافه می کند ، پنجره ای ظاهر می شود که کاربر می خواهد آن را بخواهد یا خیر. دلار بپردازید تا پیوند برجسته شود یا نه!

البته این همیشه یکی از بزرگترین شکایات کاربران در مورد اینستاگرام بوده است: اگر می خواهید پیوندی به مقاله ، محصول یا هر چیز دیگری در پست خود اضافه کنید ، نمی توانید URL را به عنوان تصویر اضافه کنید.

بیشتر افراد از مسیر "link in bio" استفاده می کنند و کاربران مجاز اینستاگرام همچنین می توانند پیوندهایی را به استوری های خود اضافه کنند.

سوالی که در اینجا وجود دارد این است که آیا اینفلوئنسرها ، برندگان و سایر کاربران اینستاگرام مایل به پرداخت هزینه برای هر لینک هستند.

با این حال ، توجه به این نکته مهم است که شرکت ها در صورت عدم سودآوری از این اختراع ثبت شده برای محصولات و خدمات خود استفاده می کنند ، بنابراین شرکت ها دائماً درخواست ثبت اختراع می کنند و پیش بینی زمان واقعی این ویژگی هرگز روشن نیست.

نه با توجه به درآمد حاصل از اینستاگرام و شرکت مادرش ، فیس بوک ، این ممکن است هرگز مفید واقع شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.