لوله بازکنی گلسار و تخلیه چاه گلسار

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

لوله بازکنی گلسار و تخلیه چاه گلسار

لوله بازکنی گلسار و تخلیه چاه گلسار

مجموعه کرج سرویس ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی گلسار و تخلیه چاه گلسار به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته انجام می شود. اگر به این خدمات نیاز دارید می توانید با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

یکی از نیازهای اغلب مردم خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه می باشد. به خاطر مشکلات زیادی که این خدمات دارند باید خیلی سریع برای رفع آن اقدام کرد. اگر خیلی سریع اقدام نکنیم ممکن هست که خرابی بیشتری را به همراه داشته باشد.

به طور مثال اگر تخلیه چاه به موقع انجام شود ممکن هست که فضولات فاضلاب به درون لوله های منزل بیاید. این مشکل باعث می شود که بوی بدی هم درون خانه راه بیفتد. که اگر مهمان هم در خانه باشد اصلا خوب نیست.

چاره کار اینست که هر چه سریعتر برای لوله بازکنی گلسار و تخلیه چاه گلسار اقدام کنید و براحتی مشکل خود را حل کنید.

خدمات مختلف ما برای تخلیه چاه و لوله بازکنی گلسار

•    باز کردن لوله حمام و توالت فرنگی و ایرانی
•    رفع بوی بد فاضلاب و توالت فرنگی و ایرانی
•    چربی زدایی سینک ظرفشویی
•    تعمیر و تعویض و نصب توالت فرنگی و ایرانی
•    خدمات لوله کشی آب ساختمان
•    تعمیر و تعویض شیرآلات ساختمان
•    تخلیه چاه فاضلاب
•    لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب
•    کول گذاری و طوقه چینی
•    حفاری چاه فاضلاب و ارت
•    درآوردن اشیائ گران قیمت
•    رفع گرفتگی انواع گرفتگی های سطحی و سخت
•    رفع نم دیوار و سقف ساختمان
•    تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه
•    رفع نشت یابی لوله ساختمان به صورت توکار و روکار
•    و خدمات دیگر که می توانید از ما درخواست دهید.


چگونه خدمات لوله بازکنی گلسار را انجام می دهیم؟

ما با کمک دستگاه های مدرن خدمات لوله بازکنی گلسار را انجام می دهیم. این دستگاه ها همیشه همراه لوله بازکن های مجموعه کرج سرویس هستند و نیاز نیست که برای استفاده و بکارگیری هر دستگاه رفت و آمد زیاد انجام شود.


دستگاه هایی که با آن لوله را باز می کنند

دستگاه فنر زنی دستی

این دستگاه برای باز کردن لوله هایی استفاده می شود که گرفتگی های سطحی و کم عمق دارند بکار گرفته می شود. اما باید مراقب باشید که عدم استفاده صحیح از این دستگاه و دستگاه های دیگر موجب خرابی و سوراخ شدن قسمتی از لوله می شود. در نتیجه باید برای تعمیر و تعویض لوله ها هم هزینه جدا انجام دهید.


دستگاه دیلم برای لوله بازکنی

این دستگاه هم برای باز کردن لوله های سطحی مخصوصا قسمت شترگلو و توالت فرنگی استفاده می شود. فنر لوله را داخل لوله قرار می دهید و بعد از آن دسته دیلم را می چرخانید تا فنر داخل لوله فضولات را به خود بپیچد.


دستگاه فنر زنی برقی

این دستگاه کاربرد زیادی در لوله بازکنی دارد. دارای یک فنر بسیار طولانی و سر فنرهای مختلف که هر نوع گرفتگی داخل لوله را می توانیم با ان باز کنیم. اما نکته مهم این هست که باید حتما توسط یک فنی کار حرفه ای انجام شود. چون بسیار خطرناک هست و اگر آشنایی با نحوه کار دستگاه لوله بازکنی فنرزنی برقی نداشته باشید ممکن است که به خودتان صدمه بزنید.


استفاده از محلوله لوله بازکنی شیمیایی

محلولهای لوله بازکنی یک روش دیگر برای باز کردن گرفتگی ها می باشد. این محلوله بسیار اسیدی می باشد و اگر در معرض پوست بدن مخصوصا کودکان قرار گیرد عوارض جانبی بسیاری دارد.

حتی برای خود لوله های آب گرم و سرد خانه نیز مضر هست. زیرا باعث می شود که به مرور زمان در صورت استفاده زیاد از محلول لوله بازکن دیواره لوله دچار پوسیدگی و سوراخ شدن شود.


پیشنهاد می کنیم که فقط چندبار از محلول ها استفاده کنید و برای مصارف زیاد اصلا آن را به شما پیشنهاد نمی کنیم. همچنین موقع استفاده حتما از دستکش و ماسک برای استفاده کمک بگیرید.



دستگاه تراکم هوا برای لوله بازکنی گلسار

این دستگاه همانطور که از اسمش پیداست با تراکم هوا در داخل محفظه خود و خروج به یکبار هوا به داخل لوله گرفتگی را برطرف می کند. پیشنهاد می کنم که سرخود برای استفاده از این دستگاه اقدام نکنید. زیرا ممکن است با فشار به یکباره هوا بدون تنظیم دقیق باد باعث ترکیدگی لوله و خرابی بسیار بیشتر در آن شوید.


محلول های خانگی برای باز کردن لوله

یکی از روشهایی که جدیدا مد شده استفاده از ترکیب مواد برای باز کردن لوله ها می باشد. اما خب این محلول ها بیشتر برای جلوگیری از هر گونه خرابی در لوله ها کاربرد دارد. زیار برای گرفتگی های سخت این محلول ها جواب نمی دهد.


تخلیه چاه گلسار در مجموعه کرج سرویس

خدمات تخلیه چاه گلسار با کمک تانکرهای قوی 8000 و 12000 و پمپ های ساکشن لجن کش و دارای مکنده قوی انجام می شود. خدمات لایروبی و کفتراشی هم در صورت نیاز بعد از تخلیه چاه فاضلاب انجام می شود. همچنین بعد از لایروبی و کفتراشی و خالی کردن کامل چاه طوقه چینی چاه فاضلاب برای استحکام و ماندگاری طولانی مدت چاه انجام می شود.


نگران نباشید حتی اگر چاه شما بسیار قدیمی باشد ما به بهترین شکل آن را تعمیر می کنیم.

مجموعه کرج سرویس آماده انجام خدمات لوله بازکنی گلسار و تخلیه چاه گلسار و باقی مناطق کرج می باشد. هر زمان از شبانه روز به خدمات ما نیاز پیدا کردید در خدمت هستیم.


منبع: https://karaj-service.com/open-the-tube-in-the-golsar-area/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.