تفاوت دستبند سلامتی 3 و 4

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
یکشنبه ۱۱ شهریور ۰۳

تفاوت دستبند سلامتی 3 و 4

اگر بخواهید آن را بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان بدانید ، نمی دانم با شما بحث می کنم یا نه.شیائومی محصولات بسیار خوبی تولید می کند که هزینه آنها حتی یک تن هم نیست. این قیمت با قیمت پایین 33 دلار در ایالات متحده یا تقریباً نیمی از قیمت محصولات رقبا آغاز می شود.
اگر بخواهید آن را بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان بدانید ، نمی دانم با شما بحث می کنم یا نه.شیائومی محصولات بسیار خوبی تولید می کند که هزینه آنها حتی یک تن هم نیست. این قیمت با قیمت پایین 33 دلار در ایالات متحده یا تقریباً نیمی از قیمت محصولات رقبا آغاز می شود.

مچ بند 4 اونجرز

Xiaomi Mi Band 4 دیگر ردیاب تناسب اندام گل سرسبد شیائومی نیست. واحد بررسی Xiaomi Mi Band 4 برای مدت زمان این بررسی به Google Pixel 3 من با سیستم عامل Android 9 Pie متصل شده است.Xiaomi Mi Band 3 یکی از بهترین ردیاب های تناسب اندام در سال 2018 بود و Mi Band 4 قصد دارد تا به چند روش اساسی در آن پیشرفت کند.س isال این است که ، آیا واقعاً با صرف 50 دلار اضافی برای یک محصول رقابتی ، هیچ چیز ارزشمندی به دست می آورید یا همه باید همین حالا تمام شوند و Mi Band 4 را خریداری کنند؟ این همان چیزی است که در بررسی Xiaomi Mi Band 4 به آن پاسخ خواهیم داد.

ساعت هوشمند دستبند سلامتی 4 گلوبال

هنوز هم با باند سیاه ساده و کیس بی ادعایی که دارد ، یکی از ردیاب های تناسب اندام با ظاهری عمومی است ، اما به نظر من صفحه نمایش بهبود یافته باعث صرفه جویی در طراحی Mi Band 4 می شود. این یک صفحه نمایش لمسی است ، بنابراین بیشترین پیمایش روی دستگاه خود را از طریق ضربه زدن و کشیدن انجام خواهید داد.برای انتخاب حالت ها یا تنظیمات مختلف ، انگشت خود را به بالا یا پایین بکشید ، برای دسترسی به کنترل های موسیقی از صفحه تماشا به سمت چپ یا راست بکشید یا برای بازگشت از صفحه دیگری به سمت راست بکشید.

پخش موزیک در می بند 4

با آن به روزرسانی 1. و نگران نباشید ، در حال حاضر تعداد زیادی باند شخص ثالث Mi Band 4 در آمازون وجود دارد.همچنین بخوانید: بهترین باند های Xiaomi Mi Band 4 که می توانید خریداری کنیدباندی که با Mi Band 4 روانه بازار می شود از سیلیکون ساخته شده و احساس راحتی می کند.

دستبند سلامتی 4 نسخه چینی

این لاستیک با بالاترین کیفیتی نیست که در یک ردیاب تناسب اندام پیدا خواهید کرد - برای سلیقه من کمی سخت است - اما کار را تمام می کند.در طول آزمایش ، من هیچ مشکلی در ارتباط بین Mi Band 4 و Pixel 3 خود مشاهده نکردم.2 نسل قبلی باشد. وقتی زمان شارژ شدن است ، کافی است جعبه Mi Band 4 را به داخل محفظه شارژ قرار دهید و در حدود 45 دقیقه باید آن را افزایش دهید.

مچ بند 4 بند

یک یادداشت سریع درباره کابل شارژ: من از آن متنفرم.من 20 روز است که از من استفاده نمی کنم ، اما می توانم به شما بگویم که باتری بسیار خوبی است.من در حال حاضر بعد از شارژ کامل جمعه گذشته با شارژ 70٪ نشسته ام و این بعد از سه بار طولانی است و سنسور ضربان قلب در فواصل 10 دقیقه روشن است.Mi Band 4 تمام نکات اساسی را پیگیری می کند: مراحل برداشته شده ، مسافت طی شده ، کالری سوزانده شده ، ضربان قلب استراحت و فعال و خواب.

مشخصات دستبند سلامتی 4 گلوبال

این GPS داخلی ندارد ، بنابراین اگر فقط با ردیاب تناسب اندام خود برای دویدن بیرون بروید ، معیارهای فاصله شما بسیار دقیق نخواهد بود.با این حال ، این یک ویژگی GPS متصل به همراه دارد ، بنابراین اگر مشکلی برای آوردن تلفن خود ندارید ، می توانید تمرینات خود را با GPS ردیابی کنید.قابل توجه است ، Samsung Galaxy Fit از GPS متصل برخوردار نیست ، اگرچه Fitbit Inspire و Inspire HR هر دو این ویژگی را دارند.0.این به روزرسانی همچنین امکان باز کردن قفل لپ تاپ ویندوز 10 شما را هنگام نزدیک بودن Mi Band 4 به همراه دارد.

قیمت دستبند سلامتی 4 دیجیکالا

Mi Band 3 اکنون می تواند تمرینات را ردیابی کند ، اما هنوز قادر به ردیابی تمرینات شنا نیست. همچنین دارای درجه مقاومت در برابر آب 5ATM است.

مچ بند 4 تم

من معمولاً اشاره نمی کنم که شما می توانید فعالیتی را از Mi Band 4 شروع کنید (به جای فشار دادن "شروع" از برنامه) ، اما می توانید.من Mi Band 4 را در چندین بار در فضای باز استفاده کردم و آن را با بند ضربان قلب Garmin Forerunner 245 Music و Wahoo Tickr X مقایسه کردم.

فرق دستبند سلامتی 4 گلوبال

تنها موارد اصلی در طول آزمایش من اندازه گیری فاصله و سرعت بود ، اما این به این دلیل است که Mi Band 4 GPS ندارد و من در آن زمان ویژگی GPS متصل را آزمایش نکردم. من چند عکس مقایسه ای را در مورد دوستی که با Forerunner 245 Music و Wahoo Tickr X گرفته ام ، ضمیمه کرده ام.تشخیص آن از روی تصاویر کمی دشوار است (برنامه Mi Fit ضبط های ضربان قلب را به خوبی نشان نمی دهد) بنابراین من شما را در آن مرور می کنم.Forerunner و Mi Band 4 در طول تمرین کاملاً نزدیک بند بند Tickr X بودند.Mi Band 4 در واقع با کاهش 10 درصدی پوند کار بهتری انجام داد ، اگرچه تقریباً به اندازه مورد نیاز پایین نرفت: Tickr X در حالی که Mi باند فقط به 150 پوند در دقیقه کاهش یافت.

دستبند سلامتی 4 ضد آب است

برای چند دقیقه صاف بود ، با سرعت 18 پوند به بالا پرید و دوباره تا 21 دقیقه پوند صاف شد.ما می بینیم که این موارد با حسگرهای ضربان قلب مبتنی بر مچ دست اغلب اتفاق می افتد ، بنابراین دیدن این اتفاق برای Mi Band 4 جای تعجب ندارد.به طور کلی ، ایده خوبی در مورد مکان ضربان قلب شما به شما می دهد ، اما برای تمرینات با شدت بالاتر کاملا به آن اعتماد نکنید.شیائومی با نسخه نرم افزار 1.

آپدیت جدید مچ بند 4

برای دستگاهی به این کوچک و ارزان ، شیائومی توانست بسیاری از ویژگی های هوشمند را در Mi Band 4 قرار دهد.قبل از اینکه خیلی به آن بپردازیم ، من از Mi Band 4 استفاده می کنم که برای مناطق خارج از چین در نظر گرفته شده است ، بنابراین واحد بررسی من از پرداخت بدون تماس با Alipay و همچنین پرداخت های حمل و نقل عمومی پشتیبانی نمی کند.همچنین فاقد دستیار هوش مصنوعی شیائومی شیائومی است.

دستبند سلامتی 4 شهر فافا

اعلان ها فوراً به Mi Band 4 ارسال می شوند. برخی از این راحتیهای کوچک را نمی توانید در هر ردیاب تناسب اندام پیدا کنید.الگوی لرزش: هر نوع اعلان را می توان با یک الگوی ارتعاش سفارشی برنامه ریزی کرد ، بنابراین شما می توانید تفاوت را بدون حتی نگاه کردن به صفحه تشخیص دهید.

دستبند سلامتی 4 سی

حالت شب: پس از غروب آفتاب (یا در زمان دلخواه) ، روشنایی صفحه Mi Band 4 شما کاهش می یابد.Mi Band 4 همچنین از صفحه های مختلف ساعت پشتیبانی می کند.


زبان فارسی در میبند 4

برنامه Mi Fit سه بخش دارد - تمرین ، دوستان و نمایه - که همه ساده هستند.Friends جایی است که می توانید با سایر کاربران Mi Fit در ارتباط باشید تا اطلاعات فعالیت و سلامت آنها را مشاهده کنید ، و بخش نمایه شامل تمام اطلاعات ، اهداف و تنظیمات شخصی شما است.

به عنوان فردی که مدام پیشرفت تمرین را با گذشت زمان بررسی می کند ، این کمی دست و پا گیر است.

خرید مچ بند 4 گلوبال

من شخصاً هیچکدام از مشکلات اخیر Google Fit را تجربه نکرده ام که دیگران دارند ، بنابراین فقط بدانید که تجربه شما با همگام سازی داده های Mi Band 4 با Google Fit ممکن است متفاوت باشد.Mi Fit همچنین برای افرادی که می خواهند داده های تناسب اندام خود را با WeRun همگام سازی کنند با WeChat سازگار است.

دستبند سلامتی 4 چینی

باز هم باید فقط یک شیائومی Mi Band 4 بخرید.

برنامه می بند 4

برنامه Fitbit یکی از بهترین برنامه های موجود است و به طور کلی یک تجربه تصفیه شده تر را ارائه می دهد.

تفاوت دستبند سلامتی 4 گلوبال و چینی

اگر آن را بهترین ردیاب تناسب اندام ارزان نامیدید ، نمی دانم با شما بحث می کنم یا نه.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.