بهترین ساعت زیر 5000 دلار

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
جمعه ۱۶ شهریور ۰۳

بهترین ساعت زیر 5000 دلار

در لیست زیر یکسری ساعتهای با قمیت 5000 دلار معرفی کرده ایم که در بازارهای جهانی بسیار طرفدار دارند و برای افرادی که دنبال ساعتهای لوکس هستند بسیار جالب می باشد.در لیست زیر یکسری ساعتهای با قمیت 5000 دلار معرفی کرده ایم که در بازارهای جهانی بسیار طرفدار دارند و برای افرادی که دنبال ساعتهای لوکس هستند بسیار جالب می باشد.

Nomos Ahoi Datum

Nomos ساعت های جدی با طراحی برنده جایزه با ارزش تولید می کند. Ahoi Datum آنها دارای جنبشی داخلی است که با زیبایی شناسی ساده و الهام گرفته از باوهاوس همراه شده است. قلم بد بو و چلپ چلوپ رنگ به طرز ظریفی شخصیت را افزایش می دهد ، در حالی که محافظ های تاج و 200 متر مقاومت در برابر آب نوید دوام می دهند. ساعتهای Nomos در آلمان ، در شهر تاریخی Glashütte ساخته می شوند و می توانید سطح توجهی را که به هر جزئیات اختصاص داده شده احساس کنید.

امگا Seamaster Diver 300 متر

Omega's Seamaster Diver 300m مدتهاست که با جیمز باند مرتبط است ، که دوست دارد آن را با تاکسیدو بپوشد. اگر می توانید این ظاهر را خوب کنید ، برای شما خوب است - اما نکته ای که وجود دارد این است که بسیار متنوع است و همچنین دارای ظاهری منحصر به فرد در بین ساعت های غواصی است. جدیدترین نسخه ها با صفحه سرامیکی و حاشیه تصفیه شده و از هر زمان دیگری بهتر به نظر می رسند و شامل جدیدترین فناوری با حرکت اتوماتیک عالی 8800 امگا هستند.

Grand Seiko Heritage SBGA401

Grand Seiko SBGA401 به راحتی شگفتی مهندسی این انتخاب ساعت ها است. این Grand Seiko با استفاده از یک حرکت Spring Drive خود-پیچ در پیچ ، دارای 72 ساعت ذخیره انرژی است و در مدت زمان 1 ثانیه در روز دقیق است. این ترکیب دقت کوارتز و زیبایی مکانیکی مدیون حرکت اثیری و الکترو مکانیکی Seiko’s Caliber 9R65 است. پیچیدگی های کارهای داخلی Spring Drive یک حفره خرگوش از طعنه های فجیع است. در اصل عناصر حرکات مکانیکی سنتی و دقت کوارتز را با هم ترکیب می کند. همچنین یک حرکت کاملاً صاف از عقربه های ثانیه ای خود را ارائه می دهد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.