کاربردهای سپتیک تانک

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

کاربردهای سپتیک تانک

امروزه به جهت صنعتی شدن و شهر نشینی , کارخانه‌جات و کارخانه های صنعتی ارتقاء یافته و باعث ارتقا مواد فاضلابی می گردد . 
امروزه به جهت صنعتی شدن و شهر نشینی , کارخانه‌جات و کارخانه های صنعتی ارتقاء یافته و باعث ارتقا مواد فاضلابی می گردد .

برای بازچرخانی آب فاضلاب و پساب , سود گیری از تجهیزاتی برای صرفه جویی در آب به جهت نبود آن ضرورت دارااست .

تجهیزاتی مثل سپتیک تانک که یک جور مخزن برای تصفیه فاضلاب بهداشتی است در مصارف خانگی , صنعتی و بهداشتی آیتم استعمال قرا می گیرد .


سپتیک تانک در مورد ها تحت کاربرد داراست

• حذف ذرات با امکان ته نشین شدن : در فاضلاب رستوران و هتل‌ها و یا این که تالار غذاخوری چربی و روغن در فاضلاب مضاعف ساخته شده است .
• در فاضلاب بهداشتی سیستم پیش تصفیه در واحدهای مسکونی , تجاری , هتل و رستوران الزامی است که از سپتیک تانک برای سیستم پیش تصفیه به کارگیری گردد .
• متعادل سازی و پمپاژ : در سیستم تصفیه فاضلاب برای متعادل سازی و پمپاژ فاضلاب هم از این سیستم به کار گیری میگردد .



به کار گیری از سپتیک تانک برای مرغداری

یکی‌از کاربردهای سپتیک تانک که از اهمیت بالایی شامل است به کار گیری از آن در مرغداری جهت تصفیه فاضلاب خروجی در دامپروری است که پیش شرط سازمان محیط زیست برای جواز تاسیس مرغداری و گاوداری میباشد .

جهت تصفیه فاضلاب مرغداری‌ها از پکیج تصفیه فاضلاب و یا این که سپتیک تانک می‌توان به کار گرفت که هزینه پکیج تصفیه فاضلاب بالا است . از آب فاضلاب تصفیه شده مرغداری برای آب پاشی درختان می‌توان به کار گرفت . افزون بر آن مشکلات آلوده و کثیف شدن محیط زیست با تصفیه بوسیله سپتیک تانک از در بین میرود .

کاربرد سپتیک تانک بسته به فرآورده بدنه آن که آجری , بتنی , پلیمری و یا این که کامپوزیتی ( فایبرگلاس ) است , می تواند مختلف باشد .



اهمیت مقدار اسید در تولید سپتیک تانک

بسته به مدل فاضلاب محل ورود و اجزای آن مثلا درصورتی که دارنده اسید دوچندان باشد می بایست از سپتیک تانکی بهره برد که خاصیت ضد خوردگی را به ملازم داشته باشد . مجموعاَ در گونه بتنی و آجری نفوذپذیری و شکاف سبب ساز کارایی منفی و کاهش کاربرد آن در مورد ها متعددی شده‌است و اضافه از گونه سپتیک تانک پلی اتیلن و کامپوزیتی به کارگیری میگردد .

اکثرا از سپتیک تانک در محلی به کارگیری میشود که لوله کشی فاضلاب نیست و یک وضعیت پیش تصفیه را بتواند مهیا نماید .

در واقع زمانیکه کانال گردآوری فاضلاب شهری نیست و تصفیه منزل شهری برای فاضلاب مو جود نمی باشد به کارگیری از آن برای دوری از آلودگیهای زیست محیطی و تصفیه سازی فاضلاب لازم خواهد بود .

به کار گیری از سپتیک تانک برای پرهیز از مخاطرات کثیف کننده‌ها مانند سولفات که در حالت غیرهوازی درون انبار فاضلاب به سولفید هیدروژن که گاز سمی , آتشگیر و بی رنگ است مبدل می‌شود و گاز متان , نیترات , آمونیاک و ترکیبات نیترو با اقتدار خفه کنندگی که در فاضلاب متصاعد شده , ضرورت داراست .

همینطور فاضلاب بیمارستانی یکی آلوده‌ترین موردها است که اشتباهات وخیم محیط زیستی را تولید میکند . به کار گیری از سیستم پیش تصفیه و تصفیه سپتیک تانک در بیمارستان‌ها علاوه بر راحتی تصفیه , مقرون به صرفه خواهد بود .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.