مهم ترین نکات کولرهای گازی

در این وبلاگ می توانید اطلاعات آ»وزشی درباره تاسیسات ساختمانی مشاهده کنید.

این ساعت بسیار سریع و بیش از حد خشمگین است
ساعت مچی چیست؟
سری قابل توجه: Rolex Sky-Dweller Review
5 مارک گران قیمت ساعت
کوالکام سازگاری Wear 3.0 را تأیید می کند
بهترین کیف های کار مردانه
سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

مهم ترین نکات کولرهای گازی

مهم ترین نکات کولرهای گازی

کولرهای گازی و اسپیلت به خاطر محبوبیت بالا مورد استفاده بسیاری از منازل قرار می گیرند. این حجم بالا در درخواست خرید کولرهای گازی باعث می شود که خدمات تعمیرات و سرویس کولرهای اسپیلت نیز افزایش یابد.
 
این افزایش باث بوجود آمدن شرکتهایی در زمینه خدمات تعمیرات برقی و تاسیساتی شده است.

در این مطلب هم به معرفی مواردی در مورد کولرهای گازی و هم شرکتهای برتر ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیرات کولرهای گازی و پنجره ای خواهیم پرداخت.


بهترین محل برای نصب کولر گازی اسپیلت

نصب کولر گازی اسپیلت و انتخاب مکان درست برای نصب آن، یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در میزان کیفیت هوای خروجی از پنل کولر گازی دارد.

کولر گازی های اسپیلت از دو بخش تشکیل شده اند؛ که یکی پنل داخلی آن و دیگری کندانسور یا کمپرسور آن است که به عنوان پنل خارجی برای نصب در خارج از محیط در نظر گرفته می شود.

در این مقاله به شرایط مناسب و بهترین محل نصب هر یک از این دو بخش بطور جداگانه خواهیم پرداخت و به نکات ریز تاثیر گذار در راندمان باد خروجی شما اشاره خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

یکی از موارد مهم مربوط به کولرهای گازی پنجره ای می باشد. اگر احساس کردید که نمی توانید کارهایی مانند نصب و جابجایی کولر پنجره ای را انجام دهید یا اینکه نمی توانید تعمیرات انواع کولر گازی و پنجره ای را انجام دهید می توانید به وب سایت تاسیسات سرویس مراجعه کنید.

برای دسترسی راحت تر به این وبسایت به صفحه سرویس کولر گازی و آبی و اسپیلت در محل مراجعه کنید. نکات مهمی در این مطلب آورده شده است که خالی از لطف نیست.


بهترین محل برای نصب پنل داخلی کولر گازی اسپیلت

چند نکته بسیار مهم در انتخاب بهترین محل برای نصب پنل داخلی کولر گازی وجود دارد که رعایت همین موارد میتواند تاثیر بسیار زیادی روی شدت و کیفیت باد کولر داشته باشد.


تراز بودن کولر گازی

سعی کنید در مرحله اول این موضوع را در نظر داشته باشید که پنل داخلی کولر خود را کاملا تراز نصب کنید. تا از ریزش آب و آسیب دیدن به کولر خود جلو گیری کنید.

خدمات سرویس کولر گازی در منزل را با مناسب ترین هزینه سرویس کولر گازی و نیروهایی خبره ، از ما دریافت کنید. جهت عیب یابی کولر گازی پنجره ای ، همکاران متخصص ما فقط با یک تماس درب منزل یا محل کار شما حاضر هستند.


برندهای تحت پوشش نمایندگی تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی ال جی
تعمیر کولرگازی سامسونگ
تعمیر کولر گازی جنرال
تعمیرکولر گازی اوجنرال
تعمیرکولر گازی دوو
تعمیر کولر گازی هایسنس
تعمیر کولر گازی بوش
تعمیر کولر گازی تراست


در صورت عدم سرویس کولر گازی چه می شود؟

عدم سرویس کولر گازی باعث افزایش چشمگیر مصرف برق می شود؛
سرما دهی یا گرمادهی ، به مرور زمان کم و کمتر می شود؛
کولر گازی هنگام کار کردن بوی نا مطبوعی می دهد؛
پرتاب شدن دود سیاه به هنگام روشن کردن کولر گازی؛
میزان فاصله پرتاب باد دستگاه نسبت به قبل کمتر می شود؛
باعث سوختگی یا خراب شدن کمپرسور کولر گازی می شود؛
مسیر لوله درین مسدود می شود و پنل داخلی دچار آبریزی می شود؛


سرویس کولر گازی شامل چه مواردی است؟

سرویس پنل داخلی کولر گازی
سرویس پنل خارجی کولر گازی
شستشو و نظافت فیلترهای کولر گازی
جابجایی کولر های گازی و اسپیلت و پنجره ای
بلوور باید سرویس شود
سنسور های کولر گازی را سرویس می کنیم
فین ها یا کویل را سرویس می کنیم
بررسی مسیرخروجی آب یا همان لوله درین


تعمیر کولر گازی اسپلیت

برای تعمیر کولرگازی اسپلیت به نمایندگی های غیرمجاز اعتماد نکنید. متاسفانه بسیاری مشتریان به نمایندگی های غیر مجازی اعتماد کرده و سرویس یا تعمیر کولرگازی اسپلیت خود را به این گروه محول می کنند.

اتفاقی که بعد واگذای تعمیرات به تعمیرکار غیر متخصص می افتد این است که پس از اتمام تعمیر، بعد از مدت کوتاهی مشکلاتی در کولرگازی مشاهده می شود که رفع آن نیاز به حضور مجدد تعمیرکار و پرداخت هزینه های اضافی دارد. تاسیسات سرویس از شما مشتری عزیز درخواست دارد که تعمیر کولر گازی اسپلیت خود را به تعمیرگاه معتبر تاسیسات سرویس بسپارید.


آیا کولرهای اسپلیت اینورتر واقعا کم مصرف هستند ؟

کولر های گازی یا اسپلیت های اینورتر دار (inverter)، با توانایی راه اندازی آرام دور کمپرسور یا موتور کولرگازی و اسپلیت دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند. بدیهی است کولرهای گازی اسپلیت گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده ولی در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند.

البته ناگفته نماند، تبلیغاتی که شرکت های وارد کننده کولرهای گازی اینورتر مبنی بر کاهش مصرف برق 60 درصدی در این کولرها دارند نه اثبات شده است و نه منطقی.


برند های کولرگازی :

کولرگازی اجنرال - کولرگازی جنرال - کولرگازی گری - کولرگازی مدیا - کولرگازی تراست - کولرگازی ال جی - کولرگازی پاناسونیک - کولرگازی هیتاچی- کولرگازی میتسوبیشی - کولرگازی بوش - کولرگازی تاچی - کولرگازی گلدیران - کولرگازی سامسونگ - کولرگازی بکوو - کولرگازی دوو - کولرگازی بوتان - کولرگازی کرییر - کولرگازی دایکین - کولرگازی ایوا - کولرگازی گریر - کولرگازی هوگن - کولرگازی بویلر - کولرگازی تی سی ال - کولرگازی گودمن - کولرگازی تکنوکیت - کولرگازی آکایی - کولرگازی سام - کولرگازی توشیبا - کولرگازی تولیپس - کولرگازی گالانز - کولرگازی گاسونیک - کولرگازی لارس - کولرگازی سانیو - کولرگازی وستل - کولرگازی کین - کولرگازی آرتی سی - کولرگازی اسنوا - کولرگازی ویرپول - کولرگازی ایران رادیاتور - کولرگازی تکنوگاز - کولرگازی پاکشوما - کولرگازی آرچلیک - کولرگازی چیگو - کولرگازی بهی - کولرگازی وستینگ هاوس - کولرگازی وست پوینت - کولرگازی وستل


 

شارژ گاز کولر گازی اسپلیت

زمانی که از یک شرکت معتبر یک کولر گازی نو خریداری می‌کنید، معمولاً به‌اندازه ۵ متر لوله، داخل سیستم کندانسو گاز مبحوث شده است. که شما بعد از اتمام نصب کولر گازی، باید سیستم را وکیوم کرده و زمانی که از عدم وجود هوا و رطوبت در سیستم مطمئن شدید می‌توانید شیر سرویس را باز نموده و گاز را به‌کل سیستم منتقل کنید.

البته باید به این نکته را فراموش نکنید که مقدار گاز شرکتی که در سیستم وجود دارد فقط برای ۵ متر لوله کافی است. در صورت لوله‌کشی اضافی باید مقداری گاز هم اضافه شود که معمولاً به ازای هر یک متر لوله اضافی سیستم، ۲۰ گرم گاز احتیاج دارد.

منبع: مهم ترین نکات کولرهای گازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.